• Katthi

Håruppsättning i Jönköping

Söker någon som är duktig på håruppsättning i Jönköping, gärna till ett bra pris.

• Svar på tråden Håruppsättning i Jönköping
  • Romjo

Lycka till säger jag bara. Du kanske inte har följt andra frisörtrådar i jkpg. Tipsen väller (tyvärr) inte precis in! =)

//Romjo den glade!

• Ängla

Har några vänner som är nöjda med sina bruduppsättningar, vet inte om det var så billigt dock. Kollar med dom & hör av mig!

• Skrutthumlan

Jag bodde tidigare i Jönköping och har hört en del gott om Kalufsmakarn. Jag tror den ligger på Smedjegatan i stan.

www.kalufsmakarn.se/

Har inte klippt mig där själv...men dom är säkert bra!

• USA Lina

Jag ska göra min uppsättning hos kalufsmakarn, hon är jätteduktig men inte så billig. Förra året gjorde jag en uppsättning (jag var tärna) hos Hår2000, det var ingen hit.

• Ängla

Har inte hunnit kolla med kompisarna än´, men tror att de båda var på Mix Studio på Smedjegatan & var nöjda!

• AnelP

hudoteket har hårupsättning, de verkar duktiga.Inte så fasligt dyra heller

• HippKarin

Hårknuten i Gränna, Cecilia som äger stället ska göra iordning mig, jättesnäll och duktig. Ser vad man passar i och lämnar egna förslag.

• Linn 05

Jag har hört att Rasmuss i Huskvarna är jättebra. En jag känner har gjort sin brudfrisyr där och hon blev jätetenöjd!

• Ängla

En kompis som var jättenöjd med sin bruduppsättning gick till Studio Claes (eller en annan stavning på klas...) på Öster. Hon fixades av en tjej som heter Anna & blev JÄTTEnöjd men den här Claes ska visst vara minst lika bra! Hon blev även sminkad & det blev jättesnyggt & inte så där för mycket som det kan bli ibland..

Svar på tråden Håruppsättning i Jönköping