30/7-mindre än en månad!
Hohoo!
Hur går det för er? Nu är det bara 29 dagar kvar.
Igår kom första riktiga "smällen" för mig. Blev helt tokig och sov knappt nåt under natten. *hihi*
/S.
Hohoo!
Hur går det för er? Nu är det bara 29 dagar kvar.
Igår kom första riktiga "smällen" för mig. Blev helt tokig och sov knappt nåt under natten. *hihi*
/S.
Fotografen hoppade av igår, så det tar oss nu en hel del tid att försöka hitta en ny. Ledsen
Åh, stackars.
Kan ni inte kolla på er kommuns hemsida, där brukar finnas nummer till lokala förmågor. *håller tummarna för er*
Det måste finnas fler av oss 30/7...
puff, puff.
Nu har det ordnat sig! Min kompis som är fotograf ställer upp! Han hade fått ett återbud!
*hurrar*
Glad!
Har ni mycket kvar i övrigt?
här är en till som gifter sig den 30 juli :)
Här är en till som gifter sig den 30/7..
har ni alla blivit hippade.. Jag bara väntar *ler*
Härligt att se så många som valt samma datum!
Jag blev hippad den 18/6 nere i Skåne (bor i Sthlm).
hej tjejer
Hur går det för er? Nu är det bara 26 dagar kvar tills det är dax för dagen B. Nu har mina Drömmar börjat leva loppan *S* lite jobbigt trodde inte de skulle kännas så verkliga som de gör. Hur är det med era drömmar?
Jag gifter mig oxå den 30/7 som dessutom är min födelsedag! Jag längtar så, det mesta börjar falla på plats, men några smågrejer är kvar. Vi ska gifta oss i Filipstad och ha festen på Hennickehammars Herrgård. Det blir så roligt för alla kommer sova över tillsammans. Men nervös är jag inte ännu, någon som är det?