Långt kvart men...
Jag ska gifta mig 07-07-07 och undrar om det finns någon annan på denna sida som ska gifta sig då eller runt det datumet? vore kul att hitta nån mer..
Jag ska gifta mig 07-07-07 och undrar om det finns någon annan på denna sida som ska gifta sig då eller runt det datumet? vore kul att hitta nån mer..
Kommer troligtvis gifta mig 07 om vi ej får ihop pengar innan dess
Kommer oxå att gifta mej år 07 men det är i början på året
aha ok! Har ni mkt planer runt bröllopet redan eller?
Absolut planerar varje dag Man kan ju inte vara för noga
hehe visst e de så.. Man kan ju inte låta bli att tänka på de varje dag.. =)
Årebruden: Jag hoppas ni får ihop pengar! Vi har lite samma problem men lån är sista utvägen..
Gabbies
det ser ut som det kanske går o lösa trots allt så det kanske kan bli ett bröllop i början av år 06 så jag är glad över att ha börjat små planera redan nu
Ja man vill ju gärna inte ta ett lån o sen vill man ju ändå ha det så som man önskar, det känns trist o behöva utesluta ngt bara för det int finns ekonomi till det...
Jag förstår precis hur du menar.. tycker att de e jättesvårt att sätta upp en budget.. Får man fråga hur gammal eller ung du e.. =)
Gabbies
Vad kul att äntligen höra av en annan som också har bestämt det datumet. Min blivande och jag har också bestämt oss för det datumet, jag hoppas tiden går fort för jag längtar redan nu. Vi har inte hunnit planera mycket än. Har börjat titta lite på kyrkor, då jag tror det är ett attraktivt datum och vill vara ute i god tid om vi bestämmer oss för en populär kyrka. Hur långt har du kommit i planeringen? Vore jättekul att byta idéer.
Nej va roligt!!! Vi kan väl byta mail adresser?? så kan vi prata mera.. det skulle vara roligt!
Gabbies
Min adress är nordlund333@telia.com
Det vore kul att höras mer, vore roligt att veta hur långt du har kommit i din planering, och varför ni valde det datumet.