fransböjare
Är det någon som provat Blinc Heated Lash Curler, alltså en fransböjare som använder värme??
Är det någon som provat Blinc Heated Lash Curler, alltså en fransböjare som använder värme??
Japp, tyckte inte den gjorde SÅ mycket, men alla är annorlunda.... Jag kör bara vanlig böjare och är nöjd.
Jag använder en batteridriven fransuppböjare från korea som använder värme. Den är verkligen kanon för man kan böja hur mycket som helst. Fast 20 sekunder räcker mer än väl.
Hmmm, jag är med lite sugen, har spikraka ögonfransar som nästan pekar neråt! Men borde det inte slita på fransarna att använda värme?
Jag läste att den skulle vara skonsammare mot ögonfransarna.
Låter intressant med denna värme-fransböjare!
Har läst att sådana finns i boken Asian Beauty!
VAR någonstans har ni köpt era?
Min-Ah
Här hittade jag den jag läste om i Elle:
www.eleven.se/
anna_80
Har du testat en BRA vanlig fransböjare??? Jag har långa, tjocka och raka (nästan nedåtböjda) fransar som är omöjliga att böja...med billiga fransböjare i alla fall... Sedan köpte jag Shiseido´s fransböjare och den är OTROLIGT BRA!!! MEN det hjälpte inte bara med en bra böjare, men fel mascara så tyngdes fransarna ner igen så snart jag la på mascaran. Nu har jag hittat Lancome´s Flextencils och vilka otroliga hollywoodfransar jag har för jämnan nu... :D Rätt redskap så.....!!!!
jag har en vanlig fransböjare i metal .. brukar bara värma den lite med hårtorken ... blir asbra !!!
Beställde min från Hongkong på eBay. Jag är euroasier och har inte så korta fransar egentligen men de är raka och en vanlig böjare har inte sån himla effekt på mig. Min ögonfranböjare kostade typ $4, så det är ju värt att prova. Jag kommer inte att gå tillbaka till vanlig iaf. Värma med hårtork låter prima om inte gummit smälter då..
jusum
Så du har en Blinc Heated Lash Curler?