• osse

Kustens hus?

Någon som haft festen i Kustens Hus i Majorna? Vad kostade det att hyra och vad ingick? Går den att hyra vilken dag som helst i veckan?

• Svar på tråden Kustens hus?
  • KUS

Är det samma sak som Hotell Kusten?

• Carrie

Jag ska hyra kustens hus i majorna och det är inte samma sak som hotellet. Det kostar 2800 och då ingår porslin och sånt till 70 personer.

• osse

Jaså, det ingick porslin? Vad bra! Trodde det tillkom nämligen.

• Lisa1

Har själv varit intresserad av att hyra huset men senast jag pratade med Cecilia (hon som sköter bokningarna) fick jag meddelandet att det är fullbokat fram till jul . Så är man ute i god tid är det nog lugnt...
    Huset används i vanliga fall av Visans Vänner som använder det till olika visaftnar under veckan. Då man hyr har man tillgång till lokalen fredag e.m till söndag f.m om jag försttt det rätt. Ja, allt porslin ingår (är inte festservis samt är ngt udda tallrikar men funkar helt klart) men en sak som kan vara värt att dubbelkolla är tillgången till vinglas. Vet att det ibland kan vara lite si och så med den varan...har en kompis som hade fest på "Kustens" och minns att "nästan" allt i porslin-bestick-och-glasväg fanns.

Svar på tråden Kustens hus?