uppdrag/lekar under möhippa/svensexa
Hej jag behöver hjälp med halvpinsamma uppdrag till en svensexa som snart ska gå av stapeln i stockholm.
Ni har säkert en hel drös med roliga tips??!
Tack på förhand
Hej jag behöver hjälp med halvpinsamma uppdrag till en svensexa som snart ska gå av stapeln i stockholm.
Ni har säkert en hel drös med roliga tips??!
Tack på förhand
Min M2B fick lära sig spela "köp varmkorv" på blockflöjt på pendeltåget. D gick tydligen inte så bra. Han var utspökad i rosa mantel, långkallingar, rosa suspensoar och rosa bad mössa, samt en tröja med trycket "kapten dyngrak". Han hade ledmotivet till stålmannen i en band spelare, så fort någon satte på den på sergelstorg, skulle han dansa.
haha kul det där med stålmannenlåten!! Fler tips någon???
ingen som har några tips???
Ge honom 10 rosor som han ska dela ut till tjejer under dagen med en motivering.
Ge honom uppgift att under dagen skriva text till en snapsvisa, ska vara hyllning till bruden och sjungs sedan av alla gästerna under middagen. Ni kan även ge en lista över (roliga) ord som måste vara med i texten.
Dessa är några uppdrag från när jag nollades...men de funkar säkert även på svensexa om inte killen är alltför blygsam av sig:
-Gå in på en affär och be dem ropa ut Ann Ahl ("anal") i högtalaren.
-Gå in på en affär och be att få köpa flänsost vid ostdisken
Den där förbaskade smilisen skulle inte vara med..
I stockholm (Nacka) finns en grupp som tränar capoeria, en dans/kampsport, och de vet jag hjälper till att ordna en annorlunda del av en möhippa eller svensexa. Jag kan varmt rekommendera dem då jag såg dem i helgen.