• BoIs

Trevlig lokal...

Sitter och spånar på någon trevlig festlokal i Landskrona trakten där man kan ha med sig mat och dryck själv och samtidigt lite trevlig, inte så stel. Någon som har något förslag? Vi skall ha vigseln i Asmundtorp/Tofta så vi kan sträcka oss lite utanför landskrona. För ca.80 pers. Hjälp.....

• Svar på tråden Trevlig lokal...
  • msbine

Hejsan!
    Finns en del lokaler i landskrona, men mysfaktorn e väl kanske lite svår... Roddklubben vet jag hyr ut till en del fester, kolla annars folkets hur i örja tex. Folkets hus e kanske inte värdens mysigaste rakt av, men med lite dekorationer tror jag att det kan bli bra. Finns många föreningar som har lokaler m som man brukar kunna hyra. Kolal även bygdegårdar.
    Sommar eller vinterbröllop förresten?

• BoIs

Sommaren 2006...är ute i god tid och spånar...

• msbine

Underbart med sommarbröllop. Men att börja planera ett bröllop ett år innan de e dags är absolut inte försent. Har ett par vänner i landskrona, ska kolla om de har nåt tips på lokaler ;)
    Lycka till!

• Röd-brud

Folketshus i Asmundtorp är ganska ok, inte så jättestort. Sen finns det Rönnehälls bygdegård utanför Tågarp.

• BoIs

Tack msbine..Lite tips kan alltid vara bra. Röd-brud-Vi kommer att bli ca.80 pers och då är tyvärr Asmundtorp för litet, de tar ca.65 pers. Men annars var det ett alternativ för lokalen är trevlig, bra kök och fin omgivning.
    Rönnehäll har jag inte tänkt på, vi skall ta en tur dit i veckan och kolla in. Tack...

Svar på tråden Trevlig lokal...