• ottis

Nu tog de gubben på svennsexa

oj oj va nervös jag blev... två månader kvar och idag kom de och tog min gubbe!!! nu e det bara och vänta in sin tur.... vad har ni varit med om?

• Svar på tråden Nu tog de gubben på svennsexa
  • Brudepiken

Älsklingen ble kidnappad av ett gäng pirater tidigt i förmiddags. Sedan har jag intet sett och hört. Hoppas han är tilbaka innan vigselen bara:) Blev själv hippad för några veckor sedan. Jätte kul!!! (Blev hemtad av hemglassbilen...... Till glädje för grannskapet.........)Hoppas my man inte mår allt för kasst i morgon. Våran treåring saknar sin pappa och tänker vecka honom tidigt, tidigt!!

• ottis

samma här , fast grannfrun ringde och skvallrade att de hade varit på paintball och skulle käka och spela bowling om de kunde och skulle gå ut på krogen sen... saken var att JAG fick lite panik och helt plötsligt var det inte så lång tid kvar till vårt bröllop....

• amris

Det var väldans vad det verkar vara många svensexor idag. Min har oxå blivit kidnappad idag och är iväg med grabbarna. Har skrivit det i många trådar nu... Är lite nyfiken på hur de har det!

Svar på tråden Nu tog de gubben på svennsexa