• kissekatt

Hudvård igen - Anne-Marie Börlind?

Jag har ju funderat på att prova Dr Hauschkas produkter men upptäckte i min hälsokostaffär att det finns ett till märke där som ska vara "naturligt" och heter Anne-Marie Börlind. Innehåller inga syntetiska parfymer, inga mineraloljor mm. Har någon av er erfarenhet av de produkterna?

• Svar på tråden Hudvård igen - Anne-Marie Börlind?
  • pingla

Jag använder bara Ann-Marie Börlind,de är jättehärliga produkter,naturliga o mkt lyxigare än Dr Hauschka.Har anv dem i två år nu o är supernöjd.Kan varmt rekommenderas!Innehåller inga mineraloljor el djurförsök.

• make love not war

pingla, vilken serie från Börlind är det du använder? Har också funderat på att testa
    (sen fråga, men du kanske fortfarande finns därute nånstans :))

• pingla

Jag använder Rose dew serien för normal till torr hud,den ger mkt fukt utan att vara fet,innehåller bla aloe vera har jag för mig.Har hela serien o ansiktsvattnet är också underbart.Verkligen att rekommendera!

• FoxyGirl

Vad ligger produkterna i för prisklass?

• Sugar

Vad har du för hudtyp? Jag har testat Ann-Mari Börlind, både Purifying Care serien och combination skin grejer och ingen av dem har funkat. Huden blev inte direkt sämre, men inte heller bra.
    Prisklassen: jag tror inte att en enda produkt ligger under hundralappen. Medelpris. Inte svindyrt men inte heller billigt, billigt.

Svar på tråden Hudvård igen - Anne-Marie Börlind?