Festlokaler
Är de någon som har ett bra tips på billig festlokal där man kan ta med mat/dryck. Hittar ingenting.....
Är de någon som har ett bra tips på billig festlokal där man kan ta med mat/dryck. Hittar ingenting.....
I vilken stad? :)
Nånstans i stockholms området
Ok, känner inte till någonting därikring. Lycka till. :)
Tack så mycket. De ordnar sig säkert...
Billig lokal är svårt att få tag i men kolla bygdegårdar.
Det finns många trådar som handlar om det samma. Kolla dem!!! Lycka till
Vi ska vara pa Mathisagarden i Vallentuna (vet inte vart i Sholms omradet du letar). Det ar helt OK, bra kok och egen mat och dryck. Ett stort rum + man kan boka ett mindre ocksa. Kanske inte sa dar jatte jatte mysigt, men helt ok.
Har kollat bygdegårdar med hittar inget kanske gör helt fel.... Nått tips på hur jag ska göra...
Dom ända bygdegårdar jag har hittat ligger i Tyresö och en mitt i stan. Måste ju finnas mera. Vi gifter oss i Aspudden-Gröndal vore bra om de fanns lokal där i närheten eller på den sidan stan. Nån som vet nått??
Hur många ska ni vara?
Lyran kan man ju hyra och likaså Klubbensborg. I och för sig kanske man inte kan ta med egen mat och dryck dit. Klubbensborg har ju också Lindholmens gård tror jag att det heter. Ska vara vackert har jag hört. Kolla på hemsidan!
Likaså Skärholmens gård går att hyra. I Älvsjö i närheten av Brännkyrka kyrka ligger ett ställe som jag tror heter Park Folkets bio eller liknande och där vet jag att man får ta med egen mat och dryck. Det finns tidigare trådar om denna lokal.
Tyvärr får man inte ta med egen mat och dryck på Skulpturens hus annars är ju det ett ställe som jag har läst om mycket här på BT.
Herrängens gård.
Farsta gård.
Kolla skärholmens hemsida så kan man klicka vidare på lokaler som finns i skärholmsområdet. Där finns även bilder.
JAg har ringt till Hägerstens stadsdelförvaltning men i Hägersten finns endast MEdborgarhuset på åsen och det kanske inte är världens roligaste lokal
Lycka till!!
Gå in på kommunernas sida, kanske det finns lite där?
Stallet på Bergendals kurs och konferans är bra de har porslin och så men du kan fixa maten själv dessutom är miljön jättefin
Jacobsbergsgård Mälarhöjden/Bredäng finns också dit man får ta med egen mat. Kolla www.jacobsbergsgard.se
blynäsgården vaxholm är fint !
Åsa