Bristningar
Hej!
Är det någon som vet hur man kan mildra ens bristningar på kroppen, så att de inte syns så mycket?? Tacksam för svar=)
Hej!
Är det någon som vet hur man kan mildra ens bristningar på kroppen, så att de inte syns så mycket?? Tacksam för svar=)
dom bleknar med tiden...
och de syns mindre nar man har lite solbranna, fusk el akta spelar ingen roll. annars ar kramen stri-vectin avsedd for bristningar. kolla aven bland "mammagrejer" tex pa natet el i affarer, dar kan man hitta diverse kramer odyl..
Jag har ocksa bristningar, pa hofterna och langst ner pa ryggen. De har bleknat med aren (fick dem i tonaren. Jag har stort mig pa dem i sakert 10 ar.
Men inte nu langre faktiskt. Jag tycker nastan om dem lite. Det syns att man har levt liksom. En som jag kanner har i USA sa att hon inte ville skaffa barn for att hon var radd for bristningar. Det var nog det som fick mig att andra asikt om dem. Det ar liksom inte vart det, man ar bara manniska/kvinna och vara kroppar ar till for att anvandas. Jag tycker att du ska bejaka dina bristningar!
Och om det inte funkar sa kan du ju sola, sminka over dem:)
Har hör att kräm med A-vitamin skall hjälpa... jag fick bristningar i 11 årsåldern. Hormonerna löpte amok så nu är jag randig från höfterna/svanken ner över skinkorna och någonstans kring knäna slutar det. Roligt är det inte men vad ska man göra?