• jennyberg

    Upprop östersundare!

    Nog är vi några från östersund med omnejd här på BT? Vore det inte kul att träffas? Man kan ju äta glass i badhusparken eller äta muffins på Permans eller vad som helst!
    Vi kan väl köra snabbpresentation för de som är intresserade. Jenny heter jag och är 30 år och har två pojkar på 3 och 1 år. Jag och pojkarnas far gifter oss i Rådhuset på midsommarafton.

  • Svar på tråden Upprop östersundare!
  • Hallen brud

    Hej,
    Jag bor inte i Östersund men ska gifta mig 6 augusti i Hallens kyrka.

    Vill bara tipsa dig om att göra ditt upprop på tråden som heter "Brudar i Jämtland/Härjedalen del 2" under Vår Månad istället.
    Tror nog att det finns brudar som vill träffas och fika där
    Det hade jag velat om det inte var så långt
    Lycka till!

  • jennyberg

    Hoj, hoj! Inga svar på någon av trådarna, inte är jag väl ensam i ösd?

  • cissilla

    Hej, jag heter Cecilia, har 2 barn på 3 och 5, vi har planerat bröllop på nyår i Frösökyrka, kommer från Frösön. kul med nyår.. det är ju snart :)

  • jennyberg

    Hej! Vad skoj! Snart kanske vi har en träff-grupp här i ösd oxå

  • Brunkullan

    Hej!

    Jag ska gifta mig i februari, i Rödöns Kyrka. Jag är 36 år och har två barn, 7 och 4 år!
    Jag håller mig lite anonym för tillfället, för våra vänner och bekanta vet inte när vi ska gifta oss än.......

  • cissilla

    jennyberg: hej någon träff hann vi aldrig innan du gifte dig, hur var det, hur gick det? berätta ;)
    Fast just nu ligger ni väl kanske och bara myser, för det är ju bara midsommarafton :)

  • jennyberg

    Jo det gick så bra! Självklart är det tusen detaljer som inte gick i lås eller blev som man tänkt men jag försöker att inte grunna på det utan se till helhetsresultatet Just nu känns det dock skönt att det är över, jag tror jag har sovit tre-fyra timmar/dygn de senaste fyra dygnen och jag känner mig rätt mör...
    Jag kommer att hänga kvar här på Bt för det är ju så kul det här med bröllop och det gifta livet! Jag skall skriva lite mer och ordna bilder när vi hämtat oss lite. Nu åker vi på "bröllopsresa" till vår stuga i skogen en vecka. Ha det gott alla!

  • Åre bruden 07

    Kan kanske ansluta mig till denna tråden Bor dock i skåne men ska gifta oss i Åre förhoppningsvis början av året 06 om vi lyckas få ihop pengar :-/

    E det okej o va med här? el tråden e mer tänkt för de som bor i östersund?

  • cissilla

    Hej, självklart kan du hänga här, vi har en tråd till för dom/oss som skall gifta sig, eller kommer från jämtland/härjedalen, gå in på:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1062201.html
    Vi är några fler där, hur kommer det sig att ni har val Åre?

    jennyberg: väntar förväntans fullt på alla smaskiga detaljer :)

  • Åre bruden 07

    Vi har valt Åre för jag har alltid drömt om ett vintervröllop med snö o så kommer blivande mannen från Åre

Svar på tråden Upprop östersundare!