Hjäääälp, i morgon är jag Fru!!
Jaha, nu är det inte många timmar kvar. Har just klivit upp och inser att det bara är ett dygn kvar tills jag ska gå upp ur sängen igen. Och då vara ännu mer nervös än vad jag är nu.
Jaha, nu är det inte många timmar kvar. Har just klivit upp och inser att det bara är ett dygn kvar tills jag ska gå upp ur sängen igen. Och då vara ännu mer nervös än vad jag är nu.
Jag har en månad av vånda kvar! Grattis i förskott!
Lycka till idag och Grattis.
Själv har vi knappt en månad kvar.
Hej!
Jag vet precis hur du känner dig, för jag känner precis likadant, jag är också fru imorgon.....Skall ta sista frukosten som ungmö *S* nu och sedan bär det av till frissan.
Lycka till idag ett stort grattis.
Kram
Lycka till imorgon tjejer! :)
lycka till tjejer... kramizar
Grattis till er båda.
Själv har jag 2 månader kvar på måndag.
Gifter mig den 6:e augusti :)
Lycka till i morgon har lite mer än två månader kvar. 13 AUGUSTI blir jag fru Lindqvist
Och jag har nu varit fru J i 2 veckor det ÄR underbart att varje morgon vakna som fru J
Ja, nu längtar jag verkligen till imorgon. Allt är packat oc klart. Och tårta och bordsdekorationer är lämnade till dit vi ska ha festen.
Frågan är om jag kan sova inatt, eller egentligen tror jag inte det ska bli några problem, jag är ju helt slut!
Fast det kanske kommer bli en och annan konstig dröm...
Drömde härom natten att jag verkligen tokhånglade med en annan kille! Mycket märkligt, men det är väl bröllopsnerverna antar jag.
Lycka till själv Solsta!!
Kramar!
Lycka till imorgon och all framtid. Grattis!!
Om du inte skulle kunna sova, tänk på en plats du skulle vilja vara ex. utomlands och koncentrerar dig mer och mer i detalj hur det skulle vara o sen somnar du automatiskt.... Ha det jätte bra!!