Rea på brudklänningar?
Jag gifter mig nästa sommar. Vet någon om det bukar vara rea på brudklänningar? Vet ni i så fall när? Jag tar gärna emot tips på affärer i Stockholmsområdet.
Jag gifter mig nästa sommar. Vet någon om det bukar vara rea på brudklänningar? Vet ni i så fall när? Jag tar gärna emot tips på affärer i Stockholmsområdet.
Vill jag också veta...
Jag har för mig att brudklänningsaffärerna brukar ha rea på hösten.
Har för mig att det var i slutet på september/början på oktober och då hade alla bröllopsbutiker rea.
Tack!
Jag har tipsat för en tid sedan i en annan länk om en affär på Linnégatan som heter Belmont, som säljer ut sina klänningar (mest brud och en del fest) för halva priset!!! Troligtvis pågår rean sommaren ut, för det handlar om att de vill minska lagret för att ev. sälja affäre sedan. Med lite flyt hittar du en klänning här! Jag tyckte att det fanns många fina, även om själva stället är väldigt enkelt. (Jag har inte jättekoll på märken, men många av klänningarna hade kostat runt 10000 från början.) Men det fanns en del billigare också. Mest urval med släp, men de kan hjälpa till att ta bort släp också om man vill. Och priserna är förhandlingsbara enligt min erfarenhet!