• liten ior

dan före dan före dan före bröllopet

nu är det bara idag, imorgon, sedan lördag å så söndag då gifter vi oss!!

• Svar på tråden dan före dan före dan före bröllopet
  • dags i juni

Hjäääälp!!!
    Det närmar sig liksom med stormsteg!
    Och har vi otur här nere i stockholmstrakten så är det väl storm även på söndag med regn och annat djävulskap....Men, vaddå, lite regn betyder ju lycka sägs det!

Allt under kontroll, Ior??

• liten ior

under kontroll det vet jag inte... men det börjar väl kännas färdig planerat i alla fall

har fått ändra bordplaceringarna lite pga borden är gjord för 3 på varje långsida och för att slippa tomma platser och fler bord så har vi ändrat och flyttat ihop folk så det blir längre men färre bord

igår såg jag blommorna som floristen ska göra min brudbukett av, jättefina, jag blev helnöjd
    nu är det bara att hoppas att buketten oxå blir fin och som jag har tänkt mig

hur går det för dig, är du klar?

• Vickan7

Här är det dan före dan... Bränner cd-skivor för festen nu och så ska jag stryka min klänning.

Drömde en mardröm i natt om att min bukett var byggd på vit frigolit med en vit frigolitnäsa, en mogen banan och så glest med fula små gula rosor med rostbrun kant som satt så glest att man såg mer frigolit än blommor. Dessutom var jag så arg och sur i drömmen... Gillar inte att vara arg.

• white wedding

Lycka till tjejer!!! Har sjalv 1 manad kvar i dag - vad jag langtar!!!

• dags i juni

Jo, det går ganska bra faktiskt. har just skrivit ut alla vigselprogram, så nu ska det vikas för fulla muggar. Har just varit på en urskön ansiktsbehandling! Det var verkligen toppen. Färgade ögonfransar och fick brynen plockade oxå.

Bordsplacering, den göra jag inte om nu, fast en till har annonserat att honi nte kommer. Men jag hade redan satt henne på en flaj så det "märks" inte att hon är borta.

Har oxå hittat ett urfint och coolt halsband från SNÖ of Sweden som jag ska ha på mig. Så bra kommer det att bli. Provade hela min outfit imorse när ingen var hemma, med smycken och allt. Det kändes riktigt bra!
    Men mycket har ju med klänningen att göra, det är ju inte samma som från början.

Så, jo tack, det mesta börjar falla på plats. T.o.m vädret verkar det som. SMHI har tagit bort regnet från söndag! Fast man vet ju aldrig...

• 6aug

Grattis gumman... kan tänka mig att nerverna är i farten *L* Har ni allt underkontroll?

• liten ior

nu önskar jag er alla som gifter er i helgen all lycka och en förhoppning att det blir fint väder
    själv kommer jag inte att sitta vid datorn mera nu förrän nästa vecka
    tidigast tisdag
    så ha det så bra
    puss å kram

Svar på tråden dan före dan före dan före bröllopet