hjälp
Har en axelbandslös klänning som är djupt ringad i ryggen - vilket innebär att jag inte kommer kunna ha bh men jag har små pluttiga bröst så vad ska jag göra???
Har en axelbandslös klänning som är djupt ringad i ryggen - vilket innebär att jag inte kommer kunna ha bh men jag har små pluttiga bröst så vad ska jag göra???
Tycka dina små pluttiga bröst duger lika bra som ett par meloner kanske?
Din blivande gillar väl dig som du ÄR? Du kommer garanterat att vara skitsnygg hursomhelst. Det är inte många som kan ha en snygg urringning i ryggen. Var stolt över det istället!
Sahha, om du känner att du MÅSTE ha något under så säljer bl.a Twilfit självhäftande tejp med kuddar och sedan finns det lösbröst (som man lägger över det egna brösten)... Ser äkta ut omman väljer rätt - det får du hjälp med i affären!
Lycka till!
Det viktigaste är ju att DU känner dig fin på den stora dagen - vad någon annan anser spelar ju faktiskt igen roll! Å du är knappast den första att klaga på bröststorleken...
Men jag tycker likt Xite (ovan) att det är få förunnat att kunna ha en klänning somär öppen i ryggen utan bh.