• Mondeo
    Äldre 26 May 20:12
    17513 visningar
    24 svar
    24
    17513

    Gamla Stans Laser och Kirurg

    Hej,
    Är det någon som har erfarenhet av Gamla Stans laser och kirurgmottagning i Stockholm? Är de duktiga?

    Jag har en vårta i ansiktet som jag funderar på att ta bort med laser. Är det någon som gjort detta? Hur blev resultatet?

  • Svar på tråden Gamla Stans Laser och Kirurg
  • Äldre 26 May 20:15
    #0

    Dom är duktiga. Har behandlats av Birgit Eklund flera ggr. Även opererats av henne. Tyvärr lyckades jag aldrig få en återbesökstid hos HENNE för att visa upp mig efteråt, som jag skulle. Dom ville bara boka mig hos andra läkare när jag ringde. Skrev ett lite besviket brev och hörde inget från henne. Suck. Man vill ju träffa just den läkare som gjort det, och det borde ligga i hennes intresse också, tycker man.

  • Okänd
    Äldre 26 May 20:20
    #0
    Meddelande borttaget
  • drea
    Äldre 27 May 10:06
    #0

    Jag rekommenderar verkligen inte Gamla Stans Laser och Kirurg mottagning (har jobbat där! ) ...

  • Okänd
    Äldre 27 May 10:07
    #0
    Meddelande borttaget
  • drea
    Äldre 27 May 10:07
    #0

    Birgit vill helst inte ta några egna patienter eftersom hon vill inte riskera att bli prickad!!!

  • drea
    Äldre 27 May 10:08
    #0

    Jag satt i kundmottagningen.

  • K.C
    Äldre 27 May 10:10
    #0

    jag hade kontakt med dem genom jobbet och blev helt galet otrevligt bemött! skulle aldrig vilja gynna dem

  • drea
    Äldre 27 May 10:13
    #0

    KC precis, otrevligt bemötande är det minsta man kan säga. Men jag måste säga att flera av dem som arbetar där är både duktiga och trevliga. Dessvärre är deras chef inte det, vilket gör att hela stället blir dåligt.

  • K.C
    Äldre 27 May 10:20
    #0

    tråkigt att det ska vara så. det var nog chefen jag pratade med. var förbannad en timme efteråt eftersom hon var så onödigt otrevlig.

  • drea
    Äldre 27 May 10:22
    #0

    Jag gick bara där i från en dag, sa upp mig och gick direkt ut! Tål inte att bli behandlad hur som helst. Samma vecka slutade flera andra där, vi peppade varandra.

Svar på tråden Gamla Stans Laser och Kirurg