Festlokal på Kungsholmen?
Hejsan!!
Är det någon som har ett bra tips på festlokal i närheten av Kungsholms Kyrka där man kan ta med egen mat och dryck?
TACK PÅ FÖRHAND!!
Vänligen,
Camilla
Hejsan!!
Är det någon som har ett bra tips på festlokal i närheten av Kungsholms Kyrka där man kan ta med egen mat och dryck?
TACK PÅ FÖRHAND!!
Vänligen,
Camilla
Det finns något gammalt bryggeri på Kungsholmen. Kanske kan vara något?
Det finns något som heter Winjas vinkällare eller något sådant på Scheelegatan. Kanske är nåt?
Tack för tipsen!
Deta skall jag absolut kolla upp!
porslinsfabriken kanske? Kostar 12 000kr att hyra
www.porslinsfabriken.se
Hej jag var i går på festvåning peder muur i vasastan där såg det trevligt ut, där fick man ta med sig egen mat o dryck lokalhyran var 8500:- där fick dom plats med 86 pers i matsalen, dom har två barer.
Piperska Muren (ligger vid Rådhuset)har en stor festlokal och som är jätte fin. Vet dock inte hur man kommer i kontakt med dem.. men kolla telefonkatalogen.
Hej jag var i går på festvåning peder muur där såg det trevligt ut, där fick man ta med sig egen mat o dryck lokalhyran var 8500:- där fick dom plats med 86 pers i matsalen, dom har två barer.
Glömde tel 08-6730012 www.pedermuur.com
Hej jag var i går på festvåning peder muur där såg det trevligt ut, där fick man ta med sig egen mat o dryck lokalhyran var 8500:- där fick dom plats med 86 pers i matsalen, dom har två barer.
tel 08-6730012 www.pedermuur.com