• Cast

Hm

Hm, jag har en fundering. Jag o min man brukar fantisera om att han ser på när jag håller på med en annan tjej, bl a med hennes alldeles nyrakade ..... osv osv.
    Nu har jag börjat tänka på det mer o mer. Är det någon som testat?
    Väldigt intimt det här, men den som vill får gärna svara.

• Svar på tråden Hm
  • NokGroda

om det är något ni båda vill så kan ni ju prova, men jag avråder starkt ifrån det av EN anledning: det är bara dumt att ta in en tredje person i ett förhållande. hur klarar man av det? tror ni att det går bra - kör på. men jag tror det är jättesvårt och jag tror det kan förstöra mycket i längden..

men det är bara vad jag tror. jag har inte provat och inte hört talas om att någon gjort det heller - det är väl ingenting folk berättar om kanske.

lycka till iaf =)

• tartaruga

..jag har som nmnts tdigare bara provat när jag var singel. Spännande innan, bara konstigt och dumt under tiden....och efter. Hade jag fått välja igen hade jag inte gjort det. Du har ju fortfarande chans att välja....ditt lyllo.

• Pst

Jo det är nog precis så jag tror det skulle bli, spänningen försvinner och blir till något konstigt medan man håller på och efter kanske ännu värre.
    man ska nog stanna vid sina fantasier.

Tack för era svar.
    //Cst (bytt till Pst)

Svar på tråden Hm