• Lilla Ia

    Ny här...

    Hej, jag är ny här, någon mer i Norrköping som ska gifta sig 2006?

  • Svar på tråden Ny här...
  • Marie06

    Välkommen till BT var beredd på att bli beroende.. :)

  • fashiongirl

    instämmer när man blir medlem borde det stå att man får vara beredd på att inte hinna göra ngt annat, detta är beroendeframkallande

  • brud 080202

    Jag håller oxå med om att detta är ett forum som gör en beroende... Välkommen hit och hoppas du kommer tycka att det är roligt

  • dala82

    Ja faktiskt rosen_!! Jag har varit medlem sedan februari, och fast jag inte är ngn blivande brud ännu så är jag helt fast! Men du kommer säkerligen få många tips också lilla la!! Välkommen! :)

  • Lilla Ia

    Hihi.. tack för tipset... skönt att man inte är den första som gjort samma fel iaf.

  • fashiongirl

    Tiden går betydligt fortare men tänk så mkt man lär sig om allt och får massor av tips...

    Välkommen!!!

  • Lilla Ia

    Jag fattade med en gång, dala82, tack!
    Jag måste erkänna att jag har läst inlägg ett bra tag innan det blev bestämt, så jag har redan snappat upp ett och annat.
    En helt annan sak är att jag har bara bott i Nkpg sedan juni, så jag känner inte så många, kul med ett ställe att snacka med lite folk på! Känns som om jag kommer att vara här ofta!

  • dala82

    Va bra lilla la!! Vi lär väl synas härinne nu framöver antar jag! :)

  • Norrbottensbrud

    Är i och för sig inte bosatt i Norrköping, men vill ändå passa på att hälsa dig välkommen till BT. Jag har varit här sedan det blev bestämt att vi ska gifta oss dvs. sedan i september. Är här i stort sett varje dag och kikar. Man får väldigt många tips osv. men man får sålla lite för annars kan man driva sig själv till vansinne med allt som alla fixar till sina bröllop!

    Men som sagt, välkommen!

  • Lindis79

    Lilla Ia

    Bor inte heller i Norrköping, men nära.. Nyköping..

    Vill oxå hälsa dig välkommen!!!

  • Lilla Ia

    Vad snälla och trevliga alla är som vill hälsa mig välkommen! tack alla! Det känns härligt!

  • *Josefin*

    Lilla Ia: Jag får oxå passa på och hälssa dej välkommen :) Hoppas du skall trivas! Jag är oxå rätt ny här men redan beroende..

  • blivande_neuman

    Jag ska gifta mig i maj. När är det dags för dig?

  • Tiger10

    Lilla la, jag passar också på att hälsa dig välkommen och säga hej, då jag liksom du är ganska ny här. Ska själv också gifta mig 2006, men planeringstankarna är ju redan i full spinn...

  • lillskrutten
    Välkommen Lilla la. Både till BT och till Norrköping. Hoppas att du kommer att trivas i staden såsom jag gör!! Jag skall dock inte gifta mig men det finns så mycket bra tips och hjälp här att jag måste titta in här då och då.
  • bröllop/ juli -2005

    Hej!
    Här är en till som är nygammal. Skulle ha gift oss 9/7 men så blev vi gravida med 2:a barnet och bestämde oss för att skjuta på bröllopet tills sommaren 06.. Så jag var här inne mkt för ett år sen men nu är de dags igen!!

  • Lilla Ia

    Lilla Tiger: ja, planeringen rullar på....
    Bröllop/juli-2005: oj, men det var väl kul som skedde ändå!

    Blivande Neuman: i April, så vi ligger nära varandra i tid!

Svar på tråden Ny här...