• Alexa44

dags igen

Hej!
    Nu har jag efter ett halvårs välgörande uppehåll från dejtingträsket hamnat där igen...
    Jag dejtade för mycket och för fort efter att mitt förra samboförhållande tog slut och kände mig till slut "känslomässigt utbränd" eller vad man ska säga. Det gick inte utan en dag att jag lät min sinnesstämning styras av vad Han tyckte och tänkte om mig och oss. "Han" kunde vara olika personer i olika perioder, men konstigt nog så kom varje "Han" att betyda oproportionerligt mycket på väldigt kort tid. Inte bra!
    Har någon något tips på hur man ska göra för att ta det lugnt, ligga lågt och inte bli nervös? Ska på en första dejt imorrn med en nätdejtkille som verkar väldigt trevlig, vi har pratat mkt i telefon den senaste veckan.
    /Dejtkram från Alexa

• Svar på tråden dags igen
  • Mastermind

Ta det lungt och var dig själv, bara. Klickar det så klickar det, man kan inte tvinga fram känslor som inte redan finns där. Lycka till!

• NokGroda

ta det lugnt och ligga lågt.. det är ju precis vad man måste göra för att göra det. och kan man inte så bör man kanske inte heller. =)

lycka till! internetdejting är underskattat! *vet*

Svar på tråden dags igen