• bmt

Elite Plaza Göteborg

Hejsan på er. Jag är ny här och har precis börjat planera vårat bröllop för den 29:e juli nästa år. Allt är mer eller mindre väldigt stort och förvirrande :) och jag blir snurrig bara jag tänker på allt som skall fixas... Jag misstänker att jag inte är ensam... ;)

Ohwell, vi har börjat fundera på var vi skall ha festen och Elite Plaza verkar som et bra alternativ, jättemysiga rum och en jättevacker restaurang (ser det ut som på bilderna iaf). Har endast varit i källaren där, på puben och undrar därför om det är någon som faktiskt har haft sitt bröllop här? Är tacksam för en liten "recension" i så fall.

• Svar på tråden Elite Plaza Göteborg
  • guppien

Hej bmt!
    Jag vet inte nåt om festlokalen men själv har jag ringt o kollat dubbelrumspriser o bröllopssvit-inte billigt!! 1400 resp 3100.
    Vet inte vad ni har för budget men det är säkert jättefint där med tanke på alla celebriteter som bor där

• bmt

Vi har faktiskt ingen budget än, mer än att vi inte vill låna pengar till bröllopet. Jag har lite ekonomifobi/ångest och vi har därför bestämt oss för att det inte skall få kosta en hel massa. Elite är väl kanske lite mer än nödvändigt flott, vi är nog ute efter något lite mer intimt och mysigt (iofs såg restaurangen jättemysig ut) men allt står öppet just nu. :) Såg att rummen var dyra, men de såg ju SÅ mysiga ut. Kanske rätt och slätt har festen någon annanstans och bara har rum här. Tack för hjälpen! :)

• guppien

Våra vänner som gifte sig för 2 år sen, sov där på sin bröllopsnatt! Jättefina rum, men man ska ju dock inte vara där så länge så frågan är om det är värt priset..

Vi har bokat Hotell Riverton till våra gäster + att vi tillbringar vår bröllopsnatt där

• bmt

Betalar ni för hotellrummen eller betalar gästarna själva för detta? Vi har lite "dåligt samvete" för att vi måste be gästarna ta in på hotell... :/

• guppien

Dom får faktiskt betala själva.. Däremot har vi ordnat rum till bra pris! Dom flesta av våra gäster kommer att bo över här, kommer från övriga delar av Sverige! Vi bjuder på så mycket annat och det blir inte billigt Jag tror inte att dom räknar med att få även hotellrummen batalda faktiskt!! Ni ska absolut inte ha dåligt samvete för det! Det har inte vi

• afghanjohnny

Jag kan inte mer än rekommendera Elite Plaza, vi firade våran nyår där i år och har bokat en Svit för våran bröllopsnatt i Augusti. Stället är dyrt, inget snack om det men vi tycker iaf det är värt det. Dock medger inte våran budget att vi har festen där.

Svar på tråden Elite Plaza Göteborg