• brudaugusti

Bästa mascaran?

Jag söker en bra, tårfast mascara som ger fylligare och längre fransar. Den ska hålla för tårar och inte klibba ihop sig som min max factor gör.. Någon som har något bra förslag? Köpte en Lancome vattenfast då vi åkte till Thailand, men tyckte inte den fyllde ut mina tunna fransar så mycket som jag vill..
    (fast det är några år sedan så de kanske har utvecklats..*ler*)

Någon som har något bra förslag?

• Svar på tråden Bästa mascaran?
  • Gable

Diors "Dior show mascara" gör underverk för mina fransar. Kan inte leva utan den.

• LeeLooKarin

min favvo e juh loreals doubble extension.. men den e nog inte vattenfast va?!, men den e svår å tvätta bort med bara vatten.. den e super bra tycker jag!

• Jazzie

Jag köpte Dior "Diorshow" i dag så i morgon lägger jag ett först lager :D

• *Galadriel*

en bra och ekonomisk vattenfast mascara är maybellines volume express. kostar typ 90:- o håller jättebra!

• brudkronan

Den enda mascara jag använt som faktiskt sitter som berget är Kanebo 38 grader.

Tyvärr blir inte fransarna tjockare av den, men den sitter som sagt kvar där man sätter den. Den separerar dock fransarna bra, och klibbar inte ihop så det ser ut som spindelben som andra mascaror kan göra. Jag är helnöjd.

Lite dyrare än en del andra mascaror, jag betalade 169 kronor sist tror jag, men det är helt OK för ngt som stannar kvar där det skall vara tycker jag.

• Zyrzan

Ännu en som gillar maybelline volume express vattenfast, annars more lashes vattenfast max factor, eller var dte den du hade?

• pickledpossum

Jag söker också en bra vattenfast mascara!

Diorshow är bra som mascara tycker jag, men för mig är borsten lite väl stor!

• Guldfisken

Rätta mig om jag har fel, men är Diorshow verkligen vattenfast?

Min nya Holy Grail-mascara är Lancomes Hypnose. Allt du vill ha av en mascara i en och samma. Såg nyligen att den kommit ut i en vattenfast variant, den skulle jag absolut skaffa mig om jag var du.

Svar på tråden Bästa mascaran?