• Sommarosol

Centralbadet..

Tänkte att det kan vara skönt att komma & bubbla lite på ngt ställe. Jag menar, det är ju skönt att ha någonstans att kunna byta om, samt sminka sig på:)

Har ni varit på centralbadet? Kollade upp sturebadet men det kostar ca 450 p.p vilket jag anser lite väl saftigt med tanke på allt annat man ska göra under sin väninnas hippa.

Tips på annat liknande ställe att komma till?

• Svar på tråden Centralbadet..
  • Ikea

jag har varit på en möhippa på centralbadet (antar att det är stockholm du syftar på). möhippan var en lördag och jag måste säga att det inte var en större höjdare att gå till Centralbadet en lördag. jättemycket folk, kö för att få komma in och stojigt och stimmigt i själva badet.

• Sommarosol

Man kunde hyra ett speciellt rum på centralbadet med egen bastu, omklädningsrum, jacuzzi men det var fullt redan. Har ni något annat bra tips på typ spa ställe, där man kan byta om inför kvällen kanske ta en dusch osv??
    Tar gärna emot tips

• Kookie

Jag vill inte heller rekomendera Centralbadet. Vi fick otrevligt bemötande och de ville ta inträde 90:-/pers för oss som bara skulle in och sminka den blivande bruden när hon kom ut ur duschen. Restaurangen ska vi inte ens tala om... fyyy!!

Jag har aldrig varit på Åhlens city spa (eller vad det heter), men har hört att det är bra. Värt att kolla upp!

Lycka till!

• lilla loppan

Åhlens day spa har ingen pool eller relaxavdelning. Endast behandlingar och yogaklasser.
    Har tyvärr inget annat bra förslag att komma med

• Kookie

Är det viktigt att det ligger centralt?

Annars finns ju:
    Sturebadet Haga, Frösundaviks allé
    Storkyrkobadet, G:a Stan (ingen relax förvisso, men mysigt ändå!)
    Hälsobadet, St. Eriksgatan 115

• Sommarosol

Tack! HELST centralt vi ska vidare till hötorget därefter

• Superlycklig

Har du kollat på olika hotell om dom har bastu + omklädningsrum som man kan boka?

• ulrika1

Jag kände att jag ville skriva något positivt. Mina vänner tog med mig till centralbadet på min möhippa. Det var en lördag mitt i sommaren och det var jätte mycket andra möhippor. Visserligen hade de missat att mina snälla kamrater bokat behandling till mig men jag tyckte ändå vi blev väl bemötta och jag hade jätte kul. Visst var det en del folk men jag upplevde det aldrig trångt..lycka till!!

• Sommarosol

Otur!
    Centralbadet fullt
    Sas Royal Viking fullt
    Sturebadet- för dyrt

• magnusfästmö

Det ligger inte direkt centralt, snarare perifert, men jag tror att Hasseluddens Yasuragi verkligen kan vara nåt för en hippa!
    www.yasuragi.se/
    Du kan ju kolla... Det kanske inte är så billigt, men nog så mysigt. Tror att de har klippkort för typ 10 ggr, det kanske blir billigare om ni nu är ett gång, att gå in på ett sånt än att betala var för sig. Om nu inte korten är personliga....
    /Harriet

• Sommarosol

Lilla Loppan..ja hippan är gjord o den blev kanon. Men tack för inlägget, hade nappat direkt på det....har lagt den i mina favoriter bra att ha i framtiden

Tack

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Centralbadet..