Odd Fellow Göteborg
Vi funderar att ha festen på Odd Fellow i Götet. Är det någon som har erfarenhet av fest där? Andra tips och schyssta lokaler något sånär centralt mottas gärna med =)
Vi funderar att ha festen på Odd Fellow i Götet. Är det någon som har erfarenhet av fest där? Andra tips och schyssta lokaler något sånär centralt mottas gärna med =)
Några till ställen som ligger ganska centralt i Göteborg är ordenshuset på lennart torstenssonsgata
www.ordenshusen.se/
Ett ställe som ligger lite längre ifrån centrum är villa odinslund i Örgryte.
www.villaodinslund.se/
Sen har Göteborgs läkarförening ett hus även det på lennart torstenssonsgata och där vet jag att en del har stora fester, vet dock ej om man måste vara medlem där för att få hyra. Vet ej hur odd fellows är men hos läkarföreningen ska maten vara mycket god och jag tror de alla är bra.
Vi var och tittade på odd fellow (om du menar det på vasag) och hade nästan bestämt oss för det, men vi var och kollade på några ställen till och det blev ett utanför stan. Fördelarna med odd fellow tyckte vi var: jättebra priser, mysig bar, närheten (vi bor i haga) hem och till hagakyrkan. Nackdelen, ja... det var kanske _lite_ slitet och röklukten hade liksom satt sig, speciellt i baren, bemötandet var bra, men inte bäst.
Vad bra med lite inside information! Vi ska pallra oss iväg dit och kika med så småningom men det är alltid bra med andras reaktioner också.
Vart blev (blir?) det istället för er, vintertid?
Tjolöholms slott blev det. Vi som hade tänkt oss ett citybröllop och allt! Men de är super att ha och göra med därute...
Kan inte annat än hålla med vintertid- Tjolöholm är superbra! Jag kommer själv att ha min bröllopsfest där på lördag !
Tjolöholm - Gud så romantiskt! Det är ju hur fint som helst där! Man kanske skulle tänka om ;)