landvetter taxfree
Jag undrar om någon nyligen handlat på landvetter i taxfreen? Är det mycket billigare än i en vanlig kosmetika affär?
Jag vill gärna köpa lite hud och hårdvårds produkter när jag ändå är där.
Jag undrar om någon nyligen handlat på landvetter i taxfreen? Är det mycket billigare än i en vanlig kosmetika affär?
Jag vill gärna köpa lite hud och hårdvårds produkter när jag ändå är där.
Du tjänar verkligen pengar på att handla på Landvetter, för att inte tala om utbudet som är fantastiskt!! Har inga exakta priser, men jag handlar alltid som en galning i tax free-butiken på Landvetter och blir lika glad varje gång!
Trevlig shopping!!
Åh vad härligt det låter! Jag kommer att vara först på plats i taxfreebutiken och handla ALLT! =)
Tänk på att det kan vara ännu billigare i det land du skall åka till, speciellt om det är utanför EU
Kan ju knappast knäcka strawberrynet.com i priser iafl...:)
Jag ska åka till turkiet och de ingår inte i EU. Men vet ej i fall utbudet är lika stort där? Hmmm... =)
När det gäller parfym och smink så kan du handla det även på hemresan. Det är alltså inte som tidigare att du måste handla på utresan. Jag brukar kolla utbud och priser på utresan, jämföra med tax freen på destinationen samt lokala butiker och sedan handla där det är billigast när jag skall åka hem.
är du säker på att det stämmer att man kan handla i sverige även på hemresan?
Min mamma var i väg för någon månad sen och så krånglade det med deras beställningar så de fick ej det dom beställt på planet, men dom fick inte gå in i taxfreen på hemvägen och köpa nya saker... hmm jag hoppas att du har rätt =)Det verkar som om du kan din sak =)
Har inte nyligen rest utomlands (senast mars -04) men då fickman inte handla i taxfreebutiken i Sverige efter hemkomsten däremot kan man ju fortfarande beställa på planet när man lämnar semestermålet och på vägen hem, men då är ju utbudet inte lika stort som i taxfreebutiken i Sverige.
Ska också åka till Turkiet och lånar tråden lite för att fråga vad som faktiskt finns att köpa där mer än skinn och mattor...
Jag reser mycket i jobbet och har också för mig att det går bra att handla när man kommit hem. Men jag brukar alltid stressa ut så jag har inte testat. Om jag var du skulle jag antingen ringa till Landvetter och höra eller fråga i butiken innan du åker ut. Tänk bara på att om du landar sent i landvetter så är butikerna stängda.
jag landar klockan 2.05 =) lite sent antar jag...