• Mysängeln

Sierska?

Hejsan, jag undrar om det är någon som vet om någon sierska här i Umeå?

• Svar på tråden Sierska?
  • Des

Inte i Umeå, men jag vet en urbra här i skellefteå om du är intresserad!

• Myzan**

Des: Vart då här i skellefteå?? Nu vart jag jätte nyfiken.

• S.N

En litet tips bara

En bra sierska säger inte hur framtiden ser ut för att inte det ska påverka era beslut och ta bort er fria vilja

Gå till ett bra (seriöst)! medium istället, mycket mer givande

• Des

Håller med S.N helt och fullt och det är därför jag gillar tjejen här i skellefte! :)

Myzan*: Om du vill veta namn och nummer till tjejen jag pratar om så maila mig. tublirett@hotmail.com

• hipsterlillamy

Det finns en i Umeå oxå som är jättebra!

• Gable

Jolanda den 3e i Gamla Stan är bra.

• Meddelande borttaget
  • MariaHL

S:N, det beror på vad Du är ute efter. Söker Du ett utbildat medium eller någon som använder valfri metod (tarot, händer, svart spegel osv) för att läsa av det som har varit, det som är och det som kommer? :)

• Klok?

Det finns en som brukar vara i Sollefteåtrakten också om ni är beredd att åka lite. Hon är superbra, kollar tidigare liv och sånt. Jag var till henne och allt stämde. Man förbereder sig med 3 frågor som man vill ha svar på ang tidigare liv (mycket intressant och gav svar på sådant som varit frågetecken förut) och efter det lägger hon kort om framtiden - det har stämt klockrent hittills!

• Bride2B..

Funkar sånna saker verkligen? det låter mer lurenderi för mig...!

• Klok?

Det är klart det funkar d v s för min del gav det mig ro ang mitt andra barn och då funkar det ju. Jag "släppte inte in" henne helt i mitt hjärta om du förstår hur jag menar - alltså jag älskade henne men inte fullt ut för från första stund jag höll henne i famnen så har jag har begravningen klar för mig, vetat precis hur den skulle gå till och hur jag skulle känna (väldigt hemskt, ångestframkallande och frustrerande att känna så för sitt barn). Eftersom den oron försvann så fungerade det ju! Frågan jag ställde till sierskan/mediet var ang relationen till dottern, alltså inte ledande fråga.

• Bride2B..

mhm okej.. låter lite konstigt tycker jag.. hur mycket betalar ni för en "session" eller vad man ska kalla det?! *nyfiken*

Svar på tråden Sierska?