• frasse

Brudpar dekoration

Hej!

Är på jakt efter dekorationen till tårtan och hittar inget fint brudpar. De flesta ser så plastigt "billiga" ut Har ni något tips och vad har ni själva valt?

• Svar på tråden Brudpar dekoration
  • Meddelande borttaget
  • johandra

Vi valde "klättrande brudpar" på www.dreamcakes.se Tyckte att de var hur kul som helst...Kostar dock 390:- så de var ganska dyra men det kan det väl vara värt 1gång i livet.. Får dom i slutet på maj så då kan jag berätta exakt hur de är..

Lycka till!

• pepperoni

Ebay! har själv köpt Mirandanallarna som brud och brudgum!

• Varja

Vi ska göra egna i cernitlera. Så att de blir lika oss i färger och kläder åtminstone.

• johandra

Jag vet inte riktigt vad dom gjort med sin sida, det verkar ha försvunnit en hel massa prylar där..

Vårt brudpar finns dock med på bild ändå såg jag. Om du trycker på galleri så är det första tårtan högst upp, den som ser ut som ett stort paket...Vi skall inte ha den tårtan men det brudparet iaf...:)

• johandra

Det fanns även under bröllop 2004 fick jag se, paketklättring heter dom då...SÅ kan du få upp en större bild..

• loppran

Varja

Vilken rolig idé! Jag har en yster som är både konstnärlig och superduktig på små pilliga saker som cernitlera, hon är ju självskriven att designa vår tårtdekoration. Tack för att du tipsade, jag ska fråga henne genast!

• Varja

loppran: Alltid roligt att kunna vara till nytta för någon.

• Beachy

Vi har beställt monogram i guld med pärlor från en tjej som gör allt möjligt. Supertrevlig att ha att göra med. Besök www.angelkind.com

• MiaZ

jag såg dom under Caketoppers!
    dom såg kul ut men själv hinner jag nog inte beställa nåt :)

Svar på tråden Brudpar dekoration