• Pans

Delselius konditori???

Halloj,
    Är det nån som har erfarenhet av bröllopstårtor från Systrarna Delselius på Värmdö? Vi har ombetts att beställa vår tårta därifrån av stället där vi ska ha festen. Problemet är bara att de verkar inte så flexibla som jag skulle önska. Så nu undrar jag om någon har erfarenhet av det konditoriet, bra som dålig.

Bla verkade inte provsmakning ingå... Är inte det lite snålt när man ska beställa en tårta för sisådär 3000 Vi ville dessutom bara smaka på EN av deras tårtor som faktiskt fanns färdig i bakelseform. Grrr.

• Svar på tråden Delselius konditori???
  • Hjärtelycka

Jag har åxå upplevt att Systrarnas ställe vid Grisslinge havsbad inte håller samma kundservicenivå som "originalet" i Gustavsbergs Centrum.

Prova att prata med Delselius i Gustavsberg i stället. Min syster bjöd på jättegod tårta därifrån och blev bra omhändertagen som kund! Visserligen var detta några år sen men ändå....

Lycka till!

• Junibrud05

vi ska beställa vår tårta på Stavnäs Hembageri (Flickorna i Sommarhamn),
    restaurangen vi ska vara på rekommenderade den, de skulle ha 32kr/bit. Lite långt att åka kanske....

• Junibrud05

Jag har alltid tyckt att Delselius är så dyra.

• lilla loppan

Infödda värmdöbor brukar vara helt sålda på Delselius och kan nästan inte tänka sig att äta bullar från något annat ställe. Ja, jag generaliserar vilt
    Nä, allvarligt, de har goda bakverk men det finns det fler som har till mycket bättre priser.

• Lina PeLi

ett tips! gourmandise! väldens godaste och vackraste tårtor! de har numera ingen butik men tillverkning i enskede..

(med tanke på reklamförbud skriver jag ej nr, kolla eniro!)

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Delselius konditori???