• Hnosse

Västkustbrudar i vinter

Hej!
    helt plötsligt tillhör jag också skaran av lyckliga flickor i bröllopstagen. Frieriet skedde så sent som i fredags, inget är bokat men tidpunkten bestämd till nyår och någon månad frammåt!
    Finns det fler som jag här på västkusten som kan dela med sig av tips och ideér inför ett vinterbröllop??
    Kram

• Svar på tråden Västkustbrudar i vinter
  • Blåklinten

Hej hej

Grattis till att börja med, nu har du många roliga stunder av planering framför dig
    Bor inte på västkusten direkt utan lite längre in.
    Men får man fråga vart du ska gifta dig ??

//Blåklinten

• Hnosse

Ja du vart ska man välja. Bor i Göteborg sedan sex år men funderar på att vara i hemkommunen en bit söderut... svårt att välja. Göteborg är så stort!! var kan man hitta bästa lokalen här???
    Hur långt in i planeringen är ni??

• Blåklinten

Ok, då bor vi längre upp i landet.

Vi har kommit ganska långt i gentligen, vi gifter oss i juli så tur e väll de

Men alla "stora" grejer e bokade så nu e de dags för att ta kontakt med präst, frisör, florist osv för beställning och sedan finslipa allt de andra som tex bordsdekoration och dekoration av lokal.

En annan tjeje jag har kontakt med här på BT bor i Gbg och hon ska ha festen i en jättemysig lokal, kika in på Young bride seeks...;)(4) och fråga henne, hon har säkert en del bra tips som har med bröllop att göra i Gbg.

• Blåklinten

Oj då den flörtgubben skulle inte va där

• Britza Zep

Hej & framförallt Grattis!
    Jag bor i Gbg och gifter mig i september. Har kommit en bit i planeringen. Det är så kul att planera så nu ligger det lite i viloläge för min/vår del eftersom mycket är gjort! Om du har frågor kan du antingen maila eller fortsätta på denna tråden.

britzazep@hotmail.com

Svar på tråden Västkustbrudar i vinter