Fotograf Johan Lindvall?
Någon som har erfarenhet av honom? Bra bilder, trevlig osv? Jag tycker de bilder jag har sett som han har tagit har varit helt i min smak. Dock alltid skoj att höra från någon annan!
Någon som har erfarenhet av honom? Bra bilder, trevlig osv? Jag tycker de bilder jag har sett som han har tagit har varit helt i min smak. Dock alltid skoj att höra från någon annan!
Han är bra.
Han tog bilder på mig för 11 år sen när jag tog studenten. Då jobbade han för Birgit Jehlbo (stavning), nu verkar han ha tagit över hennes ateljé helt.
Jag är nöjd med mina studentbilder.
Han tog bilder av min smbos systers bröllop. Han är rätt dyr men en duktig fotograf. Tycker lite synd att han tar bilder på samma ställe bara. Typ allén vid Bäckaskog och på bryggan. Själv skall vi ha Jan Videvik som inte är känd för bröllop men en duktig naturfotograf och tillika vän till oss.
Guldhjärtat delas inte ut av PYO !
Det delas ut av ett privat labb som premierar sina kunder för olika saker.
PYO premierar bara fotografer i SM i porträttfoto...
Jag har ingen erfarenhet men har kollat hans sida
www.johanlindvall.se/sidor/info.html
Han tar så fina bilder, precis i min smak. Han ställer ju ut bilder i ett skyltfönster inne i stan och de är fina. Men jag undrar om han är trevlig som person. Har hört att tex Fotograf redrik är lite "speciell"