• Eva H2

Mipaform.se

Hej!

Är på utkik efter en enkel klänning och har hittat mipaform.se på nätet som har många jättefina modeller. Är det någon som har erfarenhet av att handla med dem -fungerar det bra med beställning och var ni nöjda med klänningen? Gick ni sedan själva med den till sömmerska för att tillpassa den? Jag antar att det är ganska ovanligt att den sitter perfekt med en gång...

Mvh
    Eva

• Svar på tråden Mipaform.se
  • f.d. Svart brud

Jag har visserligen inte köpt av MIPAform, men jag vet flera som gjort det och är helnöjda. Om man är noga med måtten när man beställer och inte går upp eller ner i vikt en massa så ska klänningen sitta bra, annars tror jag nog att Therese på MIPA kan ordna det.

• thanisa

Jag har en beställt ur hennes färdiga kollektion, men hon håller just nu på att sy upp min klänning. Hon är otroligt vänlig och tillmötesgående så ring eller mail till henne så kommer du få den hjälp du behöver. Jag har enbart positiva erfarnheter av therese på mipaform och är mycket glad att jag valde henne för att sy min klänning.

• Fenomena

Jag vann en vacker klänning därifrån förra året! *glad* Therese fick mina mått, som var tagna av en som jobbar med sånt. Klänningen blev väldigt fin och kjolen satt som gjuten! Livet satt bra, men fick ändå justeras lite. Jag tror att det är sånt man får räkna med om man vill att klänningen ska sitta perfekt. Jag var jättenöjd (och jättefin på bröllopsdagen!

• Lusifer

Jag kan varmt rekomendera Mipaform.
    Jag köpte (Mina armastan sind) brudklänning av henne och hon var otroligt tillmötesgående. Jag Skickade mina mått till henne och jag hade en sån tur att hon hade en färdig klänning som passade mig. Hon postade den direkt till mig direkt så på två dar hade jag den hemma.Den satt som gjutet

Så jag kan varmt rekomendera henne även för alla som inte bor i Malmö.

Svar på tråden Mipaform.se