• Sirap

Jag har börjat med Herbalife

I torsdags började jag med herbalife. Jag byter ut frukost och lunch mot en vaniljdrink. Och den är riktigt god, jag blandar i lite jordgubbar eller hallon. Ibland tar jag en knäckemacka med lite smör på. Frukt och grönsaker när jag blir sugen. Till middag lagar jag en nyttig och god måltid. Har sedan i torsdags gått ner 3 kg. Känns riktigt bra!

Någon fler som käkar herbalife?

• Svar på tråden Jag har börjat med Herbalife
  • AnnaUmeå

Vad härligt!

Jag äter nutrilett men har faktiskt en burk herbalife hemma oxå.. men jag tycker den luktar "dåligt" så jag har ännu inte provat.

Tycker nutrilett funkar bra så jag håller mig nog till det, men grattis till viktnedgången!

• Fannie

Sirap:
    Vart köper du Herbalife och vad kostar det? Motionerar du mycket också? Äter du absolut INGET godis eller tillåter du dig att äta något snaskigt ibland?

• Sirap

Fannie: Jag köper det av en tjej som bor i Skåne. Det kostade mig 1000:- och då byter jag ut två mål/dag. Det ska räcka i en månad.

Jag började som sagt i torsdags så jag har hittills lyckats skippa allt med socker i. Jag drack lite vin i helgen när vi grillade. Det tänker jag inte sluta med!

Jag blev förkyld i helgen så nu kan jag inte träna något men annars brukar jag träna 4-5ggr i veckan.

//109 dagar kvar...

Svar på tråden Jag har börjat med Herbalife