• Dröm

Var beställa smörgåstårta + bröllopstårta runt Umeå?

Någon som kan tipsa om något bra ställe kring Umeåregionen där de gör goda och fina tårtor??

• Svar på tråden Var beställa smörgåstårta + bröllopstårta runt Umeå?
  • ztar

Mecka inne i stan gör jättegoda tårtor! Vet dock ej vad de kostar, men ring runt och kolla lite! Lycka till!

• AnnaUmeå

Nybro konditori (ligger vid e4:an på teg)

• Umeankan

Nisses Konditori i Holmsund tror jag gör bra tårtor. Smörgåstårtor som är goda finns hos Ullas (Västerslätt) och Smörgås Caféet på Entré syd (Teg).

• aug2005

Nisses gör goda smörgås- o "vanliga" tårtor. Hälsningar från en Holmsundsbo.

• andcompe

Absolut Mecka!! Kan inte deras exakta priser, men det är bra priser. Smörgåstårtorna är fantastiska och servicen underbar. Väl tilltagna bitar. När jag tog examen beställde vi 2 6 personers tårtor och de räckte till 14 personer utan problem! Jag skulle själv välja Mecka om jag kunde, har nu tyvärr lämnat staden och flyttat söder ut för att arbeta...

• Umeankan

Till min stora bestörtning har Nisses i Holmsund stängt när vi ska ha vårat dop/bröllop! Nu vet jag inte vart vi ska vända oss. Finns det verkligen ingen som vet några som gör "riktiga" bröllopstårtor i Umeå????

• Callimillae

Nybro på Teg är jätte bra på tårtor och gör säkert goda och fina bröllops- och smörgåstårtor också. Såg i en annan tråd att de tar bara 20 kr/bit för bröllopstårtor dessutom. =)

• Cinnamon

Vi hade Meccas choklasmoussetårta som bröllopstårta och den är hur god som helst! Fast den är ju långt ifrån en traditionellt vit tårta... Jag tror nog att de flesta konditorier kan göra en sån tårta det är bara att gå in och fråga.

• Anna-Linnea

Finas eller Ullas gör de klart bästa tårtorna!

• Callimillae

Och Nisses i Holmsund har världens godaste åkerbärsmousse tårta, bara ett tips. ;)

• aug2005

När kommer ni att gifta er?

Svar på tråden Var beställa smörgåstårta + bröllopstårta runt Umeå?