• Blivande september brud

Skippa fin transport, vad tycker ni?

Vi ska gifta oss på samma ställe som vi ska ha middagen och festen... Känns onödigt å hyra en dyr och fin bil för att jag ska åka dit i, ingen ska ju se mig komma ändå... Å på natten när man ska hem så är det ju ingen som tänker på det ändå. Känns lite onödigt, lägger hellre dom pengarna på nåt annat.

Vad tycker ni?

• Svar på tråden Skippa fin transport, vad tycker ni?
  • Titrania

Tycker som du. Brorsan har lovat att ställa upp o vara chaufför under dagen. Åka skruttig Saab räcker bra för mig! :D

• okt2006?

Bra tillfälle att spara in lite pengar!

• Helena V

Vi sparade in på transporten trots att vi hade festlokalen en mil bort. Det kändes onödigt helt enkelt!
    Till kyrkan kom vi i vår vanliga bil, det var ju ingen som såg vilken bil vi kom i, och från kyrkan till festen åkte vi i svärfars helt vanliga bil. Gick hur bra som helst!

• Blivande september brud

Va skönt att jag inte är ensam!
    Känns som man ska åka "fint" men med tanke på vårt upplägg, till vilken nytta?

Nä dom pengarna får helt enkelt göras åt på annat, å det är ju inte speciellt svårt.

• Tolin

Vi tyckte inte heller att det var prioriterat. Hade mycket väl kunnat tänka oss att ratta vår egen bil om vi inte haft turen att kunna låna en lite sportbil, att köra till och från vigseln, gratis. På natten tog vi taxi till hotellet.

• Klok?

Vi ska åka gammal Volvo, förhoppningsvis har vi hunnit tvätta den, 6 mil till kyrka, 5 km till festlokal - köra ska vi göra själva åtminstonde dit!

Svar på tråden Skippa fin transport, vad tycker ni?