• Hjortrongull

Pappersservetter som ser ut som linne?

Var kan man hitta det nånstans? Nätet eller butik i Sthlms-området spelar ingen roll.

Tack på förhand.

• Svar på tråden Pappersservetter som ser ut som linne?
  • Emmis 05

Hi hi, köpte i Ullared 9,95 för 100st...
    Tips!

• Elliegp

Duni har en linje som heter Dunilin. Dom servetterna är tjocka, mjuka och känns som tyg. Finns i massa olika färger och mönster. Finns även extra stora, 48x48, som kan passa till bröllop. Jag har Dunis katalog om som du kan få av mig om du vill. Maila på elinpersdotter@spray.se
    Jag har köpt både duk och servetter från Duni. Ringde till Martin Olsson som var sjysta nog att ge mig ett tillfälligt medlemskort så att jag kunde handla hos dom. Duk på 25-meters rulle!

E

• Ei saa peitää

Ingen som tycker att man får ont runt munnen av såna servetter för att de är så vassa? Eller är det jag som torkar mig för våldsamt. Andra servetter brukar jag aldrig ha några problem med.

• Brud aug 2005

Vart handlar man Duni??? Trodde jag skulle hitta det på Coop Forum, men de hade slutat med Duni....

• Hjortrongull

Tack för era svar. Dunilin var nog just det jag var ute efter låter det som.

Elliegp: You got mail!

• pooh

IKEA har en melerad variant också.

• Elliegp

Vill bara klargöra en sak eftersom jag redan har fått många mail:

Det jag har är en papperskatalog och kan alltså inte mailas. Jag har också färg och kvalitetsprover på hela sortimentet. Alltihop tar stor plats och kräver mycket porto så jag tänker inte göra mig besväret att skicka det med posten till någon. Den som är angelägen kan dock stämma träff med mig och få dom i handen.
    Annars kan nog Duni skicka. Deras tel.nr är 040-106228.

e

Svar på tråden Pappersservetter som ser ut som linne?