Vad kostar det att hyra...
Vad kostar det för er att hyra dukar, linneservetter och porslin? Vi håller på att undersöka olika platser och skulle vilja veta vad som är normalt/dyrt/billigt. Tacksam för snabba svar!
Vad kostar det för er att hyra dukar, linneservetter och porslin? Vi håller på att undersöka olika platser och skulle vilja veta vad som är normalt/dyrt/billigt. Tacksam för snabba svar!
Vi undersökte lite innan vi hittade en festlokal där finns porslin. Men catering firman hade dukar för 50 kr/st (tyckte var dyrt,köpte tyg och sydde själv), porslin 3 kr /st (tallrik,gals,kaffekopp,assiett) Bestick 6 kr/paket (inkl. kaffel,kniv till förrätt+huvudrätt, kaffesked) . Vet inte om det är dyrt eller billigt, men du får väl lite hjälp i alla fall! Vi lyckades också hitta en annan catering där porslin och diskning ingick i priset!
Tack för ditt exempel! Det liknar de uppgifter jag har fått. Vi har fått pris på servetter som jag tycker är lite att ta i, men annars verkar det vara normalt. Fler?
I Umeå finns Holmsundstvätten som hyr ut dukar för 35kr/duk och servetter för 6kr/servett som får lämnas tillbaka otvättade. Känns ok tycker jag, och praktiskt. =)