• Tina F

Någon som anlitat Annars?

Hej

Jag har nu anlitat Annars gastronomi till mitt bröllop, de ska fixa en förrätt och buffé, samt allt porsling, dukar mm.
    Känner mig inte helt trygg med mitt val, då de ibland känts lite stressiga..
    Är det någon som har erfarenhet från dessa killar?

• Svar på tråden Någon som anlitat Annars?
  • Kriz

Hej Tina F!

Vi ska också låta Annars sköta vår fest, men har haft lite strul med dem. De har inte dykt upp vid möten och Niklas tog lite illa vid sig när vi ville diskutera priser osv.
    Det var lite trist, men jag tror att de gör kanongod mat osv. Har snackat med en tjej som haft sitt bröllop i deras lokal på Tågmästaregatan och hon var jättenöjd så jag tror nog att det kan bli bra.

Vad har hänt som fått dig att känna att de verkar stressade? När ska ni gifta er? Vilken lokal?

• Tina F

Hej!

Usch, det var inte kul att höra! ;-(

Vi gifter oss den 28 maj och ska ha festen på Rönneholmsgården, och det är en av orsakerna till att vi anlitade Annars -de har hållt många catering uppdrag där och visste precis vad som behövdes till den lokalen. Niklas som vi har som kontakt har verkat ganska nonchalant och inte varit speciellt tillmötesgående - har lite dåliga vibbar....

• Tina F

Glömde fråga -när ska ni gifta er - och var?

• pinglans

Hej,
    vi har också anlitat Annars för vårt bröllop. Jag blir nervös när jag läser era mail. Jag har fått ett ok intryck av Niklas. Vi sa exakt vad vi ville ha till vilket pris och han har varit mycket hjälpsam. Däremot lovade han att maila förslag på förrätt men det har inte hänt något. Det är tre veckor sedan men å andra sidan är det flera månader kvar tills vi gifter oss så jag känner ingen direkt panik. Hoppas att allt blir bra. Jag har för mig att jag läst om Annars tidigare på BT och att de fick god kritik:)

• pinglans

Hittade det här inlägget om Annars.

Klangling
    Jag är kanske lite sent ute, men jag har ett väldigt bra tips.
    Annars Mat & Gastronomi. Dom har hemsidan www.annars.nu dom har jättefin och fantastiskt go mat. Lycka till!

• Skews bride

Hej!

Tina F: Vi funderar också på att ha vår bröllopsfest på Rönneholmsgården. Kan du inte berätta lite för mig? Hur många gäster är ni? Vad ingår i lokalen? Hur länge får man vara där? Är inte själva lokalen rätt liten?

• Kriz

Hej igen!
    Har nu haft ytterligare ett möte med Niklas på Annars och nu kändes det som om vi var mer på samma våglängd.

Han är i alla fall väldigt öppen för våra idéer och det är bra tycker jag. Det är ju ändå en hel del pengar man lägger ned...

• Tina F

Skews bride

Vi är 62 gäster, och det är nog max om man ska sitta ner och äta.
    Hur många är ni?

Vaktmästaren där har varit helt underbar -om ni vill titta på lokalen är det säkert inga problem - den är faktiskt jättefin! Och parken är ju jättefin! Vill du ha mer info så mejla mig på tina.flogin@sydsvenskan.se jag har telefonnummer och massa mer och berätta om lokalen om du vill

Svar på tråden Någon som anlitat Annars?