Nagelförlängning i Malmö/Lund
Vill någon tipsa mig om något bra ställe att göra nagelförlängning, och priser??? Är nyinflyttad i Lund! /Malin
Vill någon tipsa mig om något bra ställe att göra nagelförlängning, och priser??? Är nyinflyttad i Lund! /Malin
En arbetskamrat (med ursnygga långa naglar )går till en tjej i Limhamn. Jag tror att det heter Limhamns nagelstudio...
Jag går till hår och nagelateljén vid triangeln i Malmö och en tjej som heter tina där. Första gången kostar det 495 kronor tror jag och därefter 320.
Jag tycker att det blir jättebra tunna och fina men ändå hållbara.
Undvik dock de som ligger vid bankgatan i Lund, jag gjorde mina där första gången och det såg förskräckligt ut.
Lycka till!
Hallonsylt,
bygger de med gelé eller med akryl?
Jag vill helst bygga med gelé. Var inne och pratade med personal på Mojlife men jag tycke de var lite dyra.. 750:-.
Någon annan som kan tipsa?
Gelé bygger de med.
Det blir verkligen jättefint, jaghar fått många komplimanger för mina
Hallonsylt: Vad är det för skillnad mellan akryl och tex glasfiber? Är du nöjd med dina naglar? Hur länge håller de?
Nu är jag ute på djupt vatten men jag tror att det är så här. Gelé är en modernare metod som är skonsammare mot den egna nageln dessutom så är gelén en aning (det är inget jag kan känna) elastisk så att de inte går av lika lätt. Sedan är det betydligt bättre för dem som jobbar med naglarna för gelé luktar inte lika mycket som akryl.
Jag är väldigt nöjd med mina och som sagt, detär många som har sagt till mig att de är fina.
Mina håller ca 4 veckor, det är lite olika i bland så växer de jättefort och i bland långsammare. Men hon har ett jättebra gloss som gör att utväxten inte syns så mycket nere vid.
Hoppas att det var svar på de flesta frågorna ;)
akryl är det samma som glasfiber? (förlåt alla frågor,men jag vet inte så mycket om detta, som det kanske märks!)
Jag går till Sandra i Malmö. För en påfyllning med gelé tar hon 280:-. Hon är jätteduktig.