• Bride M

hembesök med sexleksaker?

Hej är det någon som vet någon som kommer på hembesök med sexleksaker och sånt? Just i stockholm och hur mycket de tar?

Någom som har varit med om detta, hur var det?

Håller på ordna möhippa till min vän

• Svar på tråden hembesök med sexleksaker?
  • Bordeaux

ta kontakt med miraspice.se
    jag tror inte att dom tar någonting för ett värdinne party:)

ha så kul

m

• halstabletten

Jag har varit på ett "sexparty" med mina tjejkompisar (visserligen inte på en möhippa men...) :) Det var skitkul, lite lagomt pinsamt i början men sedan släppte det och var riktigt kul :) Se till att de som hippar vet om vad som sker bara så att de tar med sig pengar ifall de vill köpa något. Det kan alltid vara kul om ni lägger en liten summa var och köper något åt bruden. De brukar ha rätt mycket grejer, i varierande prisklasser!

• Kanadensisk brud

Hej!
    Jag som har varit pa ett antal av dessa fester i olika delar av varlden maste saga att efter ett tag kan det bli lite trakigt. Det ar ju lite som en forelasning som ibland tar flera timmar!! Jag skulle foresla att dem bara tar med en del av sitt sortiment och inte kor hela programmet. Satt en tidsgrans!
    Men jag maste medge att forsta gangen var roligare an typ sjatte!! Beror ju pa vilka som ar dar ocksa, jag kan tanka mig en mohippa med manga som aldrig sett en dildo kan vara hemskt skoj.

• Zandrisen

Mina underbara vänner hippade mig med bla ett "lustparty" med en representant från lustjakt, det var väldigt roligt, ett stort plus var att representanten var så himla trevlig! fanns en hel del att köpa, både för den med liten plånbok och för den med stor. Själv valde jag en bok med trevliga ideér, för det presentkort som jag fick av mina vänner. Kändes inte alls för långdraget, ett tips är att servera tilltugg och gärna lite vin, fnissigt blir det! Nu var detta bara en del av en hel dags aktiviteter, men det var faktiskt helkul!

• Fino

tack så mycket för att jag fick "sno" dessa tips,
    Bride M ...du jag rekommenderar dig att anordna en sådan fest. Vi var på möhippa igår och jag anordnade den. Och vi bokade en tjej från lustjakt, det var jätte skoj.
    Lycka till

• robbans flicka

Skulle nån av mina vänner ordna ett sexleksaks party på min möhippa skulle jag tycka att det var tråkigt för det känns som ett uttjatat ämne nu, det är inte direkt nå spännande o nytt med sexleksaker längre.

Tror knappast jag skulle ha problem med att hålla i känna på dessa prylar heller men jag skulle inte sitta o fnissa o tycka att det var så där roligt pinsamt alls. Har nog vuxit i från sånt, blir bara uttråkad av såna här slags party ideer.

Men du känner ju din kompis bäst o vet om hon skulle tycka det var kul med sexleksaker o sitta o fnissa med tjejerna.

Men lycka till o hoppas du får till nån bra o rolig visning!!

Svar på tråden hembesök med sexleksaker?