Lilla Nette - Vi har bjudit ca 130 gäster. Vi blir nog ca 110 (o.s.a. har inte gått ut ännu). Vi har hyrt hela Luftkastellet. Tyvärr får man inte ta med egen dryck. Det gör ju en del på priset, men det får det vara värt. Vi åkte runt och letade efter en annan festlokal där man kunde ta med alkohol själv, men eftersom vi hade fastnat för Luftkastellet hittade vi ingen annan som vi tyckte var ungefär lika bra...
Vi älskar verkligen utsikten på Luftkastellet och personalen är jätte trevlig, maten underbart god och så har jag hört av kompisar som har varit där på företagsfester med ca 300 personer att de sköter servering etc på ett mycket bra och professionellt sätt. Jag tycker att de har ganska rimliga priser. Man kan anpassa det efter hur man vill ha det. Festen måste sluta kl 02. För 1.000 kr extra kan man förlänga det till kl. 03. (Anledningen till att det kostar extra är som jag förstått det att de måste ansöka om förlängt öppethållande hos Malmö stad. Och så kostar det ju i och för sig mer för dem att ha personal där en timme till.)