Body For Life
Någon som läst "Body for life" och tillämpat den, med gott resultat?
Någon som läst "Body for life" och tillämpat den, med gott resultat?
ja, jag har läst boken och blev väldigt inspirerad. Vet vänner till mig som har kört konceptet och det med OTROLIGA resultat!!
Jag har sån otrolig lust att börja men vet inte varför jag inte satt det i verket!
ska du köra igång snart?
berätta! vad går det ut på?
ett 12veckors kost- och träningsprogram man följer. lätt att följa och träningen tar inte mer än 20minuter per dag.
I USA har flera miljoner människor genomfört programmet.
Man får otroliga resultat!!
Min darling läser boken nu, har kollat på baksidan och det verkar ju onekligen fantastiskt. Vet dock inte vad det går ut på riktigt, får väl läsa den när han är klar.
Gör det
Låter ju väldigt bra!
Jag tänkte köpa boken, men såg att den fanns att låna på biblioteket. Börjar så...så får vi se hur det går. =)
20 min per dag låter ju faktiskt inte så farligt. ;)
Nu tränar jag ett par ggr i veckan, men då någon timme per gång.
Men om man inte tränar mer än 20 min per gång, 6 dagar i veckan (som jag förstått det..har inte läst boken än dock), borde väl det betyda att du kör hårt på en del av kroppen varje dag. Tex ben eller armar. Inte både och...
Får min bok om ett par dagar. Spännande. =)
Är det någon som vet var man kan köpa denna bok i Stockholm? Jag ska till Sverige snart men ska bara vara i Stockholm en förmiddag så jag har inte riktigt tid att gå runt och leta.
Wacken: varannan dag tränar man konditionsträning och varannan dag styrketräning så musklerna hinner vila emellan. Du kör inte heller hela kroppen på varje styrkepass så det ör inga som helst problem att träna såhär..
Men jag hade lite fel, konditionen tar bara 20min per dag. Styrketräningen tar 45min typ..fel av mig. sorry
Kåär: boken finns att köpa på internet. det är bara att söka på boken titel så får du upp träffar. annars finns det en sida som heter eas-sport där du kan köpa den online
Måste man träna på gym när man styrketräna med metoden eller kan man styrketräna med hjälp av redskap man har hemma? har inte råd att träna på gym just nu...
hittade en spännade länk, är generös idag så jag delar med mig
www.bodyforlife.se/bfl.htm