• emm_smile

Fler som blivit hjälpta med zink vid acne?

Hejsan. Jag undrar bara om det finns några andra här inne som blivit hjälpta med zinktillskott vid acne? Jag har precis börjat äta det och hoppas verkligen på att detta äntligen ska göra min hy fin och ren från otäckingar.

Jag lovar också att höra av mig om mina problem försvinner med denna naturmedicin.

• Svar på tråden Fler som blivit hjälpta med zink vid acne?
  • *Johanna*

Vill oxå veta. Funderar på att prova. Märken/namn, pris, köpa var???

• vixen not a tramp

Håller med ovanstående talare! Do tell!

• emm_smile

Jag kan bara säga att jag har köpt mina zinktabletter på naturapoteket och de innehåller 30 mg. Ska äta en om dagen.. Men jag vet inte om det fungerar än. Det vet jag om två veckor ungefär. Men det är inte så dyrt så det skadar ju inte och testa.

• Lina L

Zink Caps 300 mg från TwinLab är väldigt starka!! Vanligtvis innehåller zinktabletter runt 15 mg zink eller mindre. Zink Caps finns att köpa på bodystore . nu för 56 kr. Inte illa! Funderar själv på att testa dem, har kollat runt lite och kan inte finna några starkare )

• Lina L

Oj det blev en ledseln gubbe

• Lina L

Haha men guuud vad jag skriver fel. Zink Caps innehåller INTE 300 mg utan 30 mg. Tur är kanske det

• emm_smile

Flyttar upp och hoppas att andra också ska se den och komma med inlägg... *ler*

Svar på tråden Fler som blivit hjälpta med zink vid acne?