• EM77

Vad hände med BLOND (bara hon älskar mig)?

Jag ska vara tärna på min bästis bröllop i juli och hon är värsta schlagerfantasten. Skulle vilja som överaskning fixa nån artist som sjöng en låt, helst BLOND som hon gillade när det begav sig -96...är det nån som vet vad de tre killarna sysslar med nuförtiden, om man kan få tag på dem på nåt sätt?
    Tacksam för hjälp!

• Svar på tråden Vad hände med BLOND (bara hon älskar mig)?
  • Tolin

En av dem, Gabriel Forss, är nog körledare för någon gospelkör i Sthlm. Hörde när han var med på morgonpasset för ett tag sedan. Kolla på nätet så kan du kanske hitta något.

• EM77

Tack för tipset, ska göra det...nån som vet nåt om de andra 2, tror att en heter Jonas Karlhager...?

• Stockholmsbrud i Dalarna

Hej!

Jonas Karlhager är/har varit körledare i Norrmalmskyrkan i Stockholm. Om du ringer dem kan de säkert hjälpa dig att få tag i honom.

• essy

Ja, Jonas är körledare för en kör som heter Drivved som finns i Norrmalmskyrkan, jag vet, för jag sjunger i kören
    Annars är han också musiklärare på Enskilda gymnasiet. Gå in på hemsidan drivved.net, så kan du mejla honom!

• Kåär

Heter den tredje killen Jens Johansson? I så fall växte jag upp som granne till honom. Jag kan dock inte komma ihåg om det var Blond han var medi eller om det var ngt annat schlagerband.

• Emmis 05

Patrik Lundström var den tredje..

• Kåär

Okej då var det inte det bandet han var i. Det var ett annat band med tre killar, jag tror att han var sångaren dock. Jag tror att de bara var med en gång, men det är ju skitjobbigt när man inte kommer på namnet.

Svar på tråden Vad hände med BLOND (bara hon älskar mig)?