• Chicita

    Företagare - titta hit!

    Det finns något som heter plus-abbonemang för företagare.


    Man behöver ha ett sådant för att få svara på inlägg där folk söker efter fotografer, dj's osv.
    Om ni kollar reglerna så syns det rätt tydligt.

    När ni spammar forumet så gör ni medlemmarna irriterade.
    Det är större chans att dom väljer BORT er när det enda dom ser när dom loggar in är "anlita mig, anlita mig, anlita mig, jag är bäst så anlita mig"-inlägg på hela förstasidan.

    Följ reglerna, skaffa ett abbonemang, och SPAMMA INTE!
    Så bidrar ni till ett trevligare forum - och ni slipper riskera att förstöra ert eget märke genom att tjata sönder det. (samt ni slipper garanterat få en faktura för otillåten reklam av bröllopstorget om dom nu skulle börja ta tag i saken) Tungan ute

  • Svar på tråden Företagare - titta hit!
  • Aniara4

    Just nu vill jag gärna passa på och betona det där med att även om man har betalat för ett företagskonto är det inte trevligt att lyfta upp MASSOR av trådar som handlar om just den branschen och göra reklam för sig själv. Det dödar forumet (iom att alla mer intressanta diskussioner blir nerputtade till nästa sida) och gör folk sura. När folk blir sura tycker de dels inte om företaget som spammar, dels tröttnar de på Bröllopstorget som bara verkar bestå av reklam nuförtiden, och till slut är det ingen kvar här för att läsa er reklam. Kommer ni att känna att ni har lyckats då?

  • Chicita

    Precis... Det är också en del av min poäng.

    Spammning = irriterade medlemmar = folk som undviker det spammande företaget som pesten...

  • Chicita

    Jag har varit bortrest denna helg så jag har sluppit.


    Men ja... det verkar vara helgerna som är värst, antagligen för att BT är underbemannat på admin-sidan då så att deras annonser ligger kvar mycket längre även om man anmäler

  • Aniara4

    Jaha, nu är det helg, då får vi se om det dyker upp några företagare som inte har läst reglerna.

    Funderar på om det kan vara så att de har mer tid på helgerna (vilket verkar osannolikt för t.ex. fotografer, men de kanske har ett annat jobb också om de är så oetablerade att de måste spamma för att göra reklam för sig själva?) eller om de är så förslagna att de räknar med att inläggen får ligga kvar längre på helgen?

    För jag tror inte att det enbart beror på sämre moderering, det känns som att det inte kommer lika mycket spam i veckorna till att börja med - fast jag är ju inte här hela tiden heller, det kanske kommer men tas bort så snabbt att jag inte hinner se det?

  • Chicita

    Jag har anmält 7 stycken redan i dag... och 5 i går. 


    Känns som att det är vår på gång så att dom vill visa upp sig nu :P

Svar på tråden Företagare - titta hit!