• Lina Å

    Hur ser era bröllopsskor ut?

    Hur ser dom ut och vart har ni köpt dom? 
    Lägg gärna in bilder.  

  • Svar på tråden Hur ser era bröllopsskor ut?
  • snowstars

    Hehe, min syster ligger också mellan två storlekar. Hon brukar ta den mindre för enligt henne töjer sig skorna alltid. Men jag vet inte om det stämmer, jag brukar som sagt alltid kunna ha 37 ;) 

  • bettansss
    LillaCaroline skrev 2014-02-16 17:37:29 följande:
    Okej! Jag ligger mellan 36 och 37, så jag är lite kluven! ;)
    snowstars skrev 2014-02-16 17:43:02 följande:
    Hehe, min syster ligger också mellan två storlekar. Hon brukar ta den mindre för enligt henne töjer sig skorna alltid. Men jag vet inte om det stämmer, jag brukar som sagt alltid kunna ha 37 ;) 
    Min kompis jobbade i skobutik förut, hon sa alltid att alla skor töjer sig litegrann, så jag brukar tänka på henne och köra på en storlek mindre när jag blir osäker. Vet iofs inte heller om det stämmer men brukar funka tycker jag! 
  • Milos

    Dessa hittade jag i Köpenhamn i helgen, i en affär som endast säljer skor i storlek 37-37.5. Nu hoppas jag bara att jag hittar dit igen, nästa gång jag behöver köpa skor :)


  • Moonlight83


    Gifte mig i fredags 140214 och hade då dessa stövlar från Wildflower köpte på ellos för ca 1200kr men hittade dem på halva reapriset så gav 400kr för dem.
  • jools

    Tips: HM har fått in vita lite blanka ballerinor nu, perfekt om man inte pallar klackarna! De kostar bara 99kr vilket ju är trevligt bland alla andra omkostnader! Det är ju inte jättelätt att hitta vita skor på vintern annars!

  • Blivande frugann
    Milos skrev 2014-02-16 22:37:18 följande:
    Dessa hittade jag i Köpenhamn i helgen, i en affär som endast säljer skor i storlek 37-37.5. Nu hoppas jag bara att jag hittar dit igen, nästa gång jag behöver köpa skor :)


    Jättesnygga!! Om du kommer på var det är så vill jag gärna veta.
  • Milos
    Blivande frugann skrev 2014-02-17 10:31:07 följande:
    Jättesnygga!! Om du kommer på var det är så vill jag gärna veta.
    Jaaa... om man går från Amagertorv upp mot Rådhuspladsen, så låg det i en källarlokal i ett grått (eller vitt) hus på en tvärgata på vänster sida Tur att Köpenhamn är så mysigt att man gärna vandrar runt där på måfå!
  • Blivande frugann
    Milos skrev 2014-02-17 13:49:59 följande:
    Jaaa... om man går från Amagertorv upp mot Rådhuspladsen, så låg det i en källarlokal i ett grått (eller vitt) hus på en tvärgata på vänster sida Tur att Köpenhamn är så mysigt att man gärna vandrar runt där på måfå!
    Tack! Ja, vore skönt med en tur till våren. Gissar på att jag har lite längre än dig dit dock. Men dessa skönheter i äpplegrönt och jag hade varit hemma!

    Någon sett äpplegröna skor, som dessutom är sköna?
Svar på tråden Hur ser era bröllopsskor ut?