• Lina Å

    Hur ser era bröllopsskor ut?

    Hur ser dom ut och vart har ni köpt dom? 
    Lägg gärna in bilder.  

  • Svar på tråden Hur ser era bröllopsskor ut?
  • Dani

    En god vän till mig köpte ett par tygballerina på New Yorker, då hon vill ha ett par bekväma skor utan klack, och sen köpte hon lite stenar och strass från panduro som hon sydde på skorna.
    Kostade henne totalt kanske 200:- med allt inräknat.
    Puffar lite för att fixa själv också! :))

  • jessi85
    Feriba skrev 2014-02-22 17:12:53 följande:
    Många fina bilder ni lagt upp, hur tänker ni kring öppen/ stängd tå? Vad passar bäst till hellång klänning?
    Jag ska ha stängd då eftersom jag nästan är allergisk mot att visa strumpbyx-tår i öppna skor! Om jag hade haft skor med öppen tå skulle jag inte vilja ha strumpbyxor. Stängd tå är väl mer formellt och öppen mer casual.
  • lajsel
    FrökenW skrev 2014-02-22 15:05:27 följande:
    Dessa ska jag ha, i princip det första jag köpt till bröllopet men jag vill ha guldskor och älskar T-sleif och trubbig tå så det kändes lika bra att passa på. Funderade på om de var lite mörka i färgen först, de är i någon slags antikfinish, men nu tycker jag att det är rätt läckert. De är 'varmare' och guldigare i verkligheten, speciellt i artificiellt och levande ljus så förhoppningsvis gör de sig på ett höstbröllop. 


    Fröken W! Var har du hittat dem och hur är de att gå i? Jag letar guldfärgade t-strap pumps, alltså som dessa! 
  • FrökenW
    lajsel skrev 2014-02-24 12:56:50 följande:
    Fröken W! Var har du hittat dem och hur är de att gå i? Jag letar guldfärgade t-strap pumps, alltså som dessa! 
    De är från Guess och köpta på Zalando, modellen heter Happe. Tyvärr lite utplockat bland storlekarna nu men när jag letade fler bilder innan jag köpte dem dök de upp på både engelska och tyska webshoppar så googla om du inte hittar vad du söker där. De är ju rätt höga men förvånansvärt bekväma, de har en dold platåsula på någon centimeter fram som gör rätt stor skillnad. Köpte en halvstorlek större än jag brukar ha så fötterna får plats att svälla lite och tänkte lägga i gelinlägg men sen tror jag inte att det är några problem. 

    Salt: Tack! 
  • Mathildatiger


    Mathildatiger skrev 2014-02-20 15:25:00 följande:
    Såhär ser mina ut, men jag har beställt röda. Hoppas bara de passar.


    Fick precis ett mail om att de är skickade, sååå spännande.
     
    Nu har de kommit. Lite smalar klack än jag trodde, men ändå stabila.
  • Blivande frugann
    Mathildatiger skrev 2014-02-25 08:37:23 följande:
    Nu har de kommit. Lite smalar klack än jag trodde, men ändå stabila.
    Fina! Var beställde du ifrån? Pris?
  • Carro87
    Blivande frugann skrev 2014-02-24 11:59:17 följande:
    Jag har ev ett par skor, men skulle vilja pimpa dem. Tips? Klistra direkt på skorna vill jag inte.

    Hittade denna sida http://www.skorakel.se/skoclips/9


    Finns säkert andra sidor också, om det var något sådant du var ute efter :)

Svar på tråden Hur ser era bröllopsskor ut?