• Redaktör Kristin

    Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014

    Bröllopstorgets ringtrådar blir stora succéer varje år. Nu är det dags att dokumentera hur ringarna ser ut 2014.

    Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

    Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

    Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2014.

    Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

    Ringar 2011

    Ringar 2012

    Ringar 2013


  • Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014
  • RobinJessica
    filibustern skrev 2014-03-09 20:03:43 följande:
    robinjessica: oj så fina! :D
    Tack snälla! :) 
    Beställda över internet, så vi är förvänade hur fina de är i verkligheten jämfört med bilden.

    Ringarna är i silver men vitgulds rodinerade, eller hur det stavas. ;)  
    Enstens ringen är min förlovningsring, 0,01 carat. Vigselringen fick 3st CZ. 
  • Pernilla S
    RobinJessica skrev 2014-03-09 20:02:37 följande:
    Hämtade ut Min nya förlovningsring samt våra vigselringar igår! :D

     


     


     


    Åhh, såå fina.


    Var beställde ni dem?

  • RobinJessica
    Pernilla S skrev 2014-03-09 20:35:16 följande:

    Åhh, såå fina.


    Var beställde ni dem?


    Tro det eller ej, Vi köpte dem på tradera av en butik i Stockholm. :) Mega guld tror jag butik hette.  Vi bad dem sätta in stenar då de såldes utan. :)
  • Pernilla S

    Tack för svaret RobinJessica! Ska söka och se om jag hittar den affären på nätet.

  • RobinJessica
    Pernilla S skrev 2014-03-09 20:48:15 följande:
    Tack för svaret RobinJessica! Ska söka och se om jag hittar den affären på nätet.
    Inga problem! :) 
    www.msgofstockholm.se/ Här är den annars. De finns tydligen mer än i stockholm. :) 
  • Frusna Flickan



    Jag har varit lite för snabb och beställt dessa ringar som jag båda älskar.. Men jag tror att alliansringen kommer att vara lite för hög. Skenan på enstensringen är 1,75 hög och jag vet ännu inte hur högt stenen sitter, dvs om den höjs upp lite så det klarar sig. Alliansringen är upp till 2 mm hög på högsta stället. Jag har provat alliansringen med en nästan likadan ring men är nu orolig att det inte kommer att funka så bra. Alltså måste jag nog lämna in det till guldsmeden för att få dem att stämma. Fick ringarna till så bra pris och tycker att det är svårt att hitta prisvärd prinsesslipad enstensring. Men, vilken klant jag är.....
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014