september 2014
En tråd för oss som gifter oss i September 2014.
Här kan vi dela med oss av planering, frågor och såklart bilder!
En tråd för oss som gifter oss i September 2014.
Här kan vi dela med oss av planering, frågor och såklart bilder!
Jag löste hårkrisen. Har gjort en provuppsättning och känner mig nöjd med det :)
Däremot står vi utan vigselförrättare nu. Jippie!
Nu känns väderleksrapporten pålitlig, så jag ser fram emot 20 grader och sol på fredag! :)
Nu är det inte lång kvar!!
musiken är fixad, mötet med prästen är klart så nu återstår bara maten och tårtan som ska fixas och att denna jävla förkylning och öroninflammation ska gå över.
längtar så himla mycket att få bli fru L
Och nu har vi en vigselförrättare igen. Tjohej!
Har handlat för att göra en bordsplaceringstavla idag. Kom dock på att jag har ingen aning om vart vi ska placera själva tavlan, men det får väl lösa sig. Och så har jag gjort en till provuppsättning och blir väl ganska nöjd..
Kontaktade tjejen som ska sjunga men får inget svar så nu går jag och är nervös över det.. Hon får tills imorgon på sig, och sen till på fredag, efter det kontaktar jag någon ny.
Och nu har vi en vigselförrättare igen. Tjohej!
Har handlat för att göra en bordsplaceringstavla idag. Kom dock på att jag har ingen aning om vart vi ska placera själva tavlan, men det får väl lösa sig. Och så har jag gjort en till provuppsättning och blir väl ganska nöjd..
Kontaktade tjejen som ska sjunga men får inget svar så nu går jag och är nervös över det.. Hon får tills imorgon på sig, och sen till på fredag, efter det kontaktar jag någon ny.
4 dagar kvar! Jag avlider snart!