• annaj

    Bröllopsfest i gammal lada i Göteborg, Kungsbacka eller Varberg

    Vi söker med ljus och lykta desperat efter en gammal lada eventuellt växthus i närhet till havet där man kan hålla en bröllopsfest. Helst i göteborgstrakten men Kungsbacka och åt varbergshållet går också bra. Vi ska gifta oss 2014 och vill ha ett bröllop som går åt det lantliga bohemiska hållet. Här är en inspirationsbild på hur jag har tänkt det. Skriver på mobilen så är lite svårt att beskriva mer detaljerat. Hoppas på tips!!

  • Svar på tråden Bröllopsfest i gammal lada i Göteborg, Kungsbacka eller Varberg
  • annaj


    Här är inspirationsbilden som jag missade att ladda upp ;)
  • IdaRebecca
    annaj skrev 2013-06-06 21:07:00 följande:
    Vi söker med ljus och lykta desperat efter en gammal lada eventuellt växthus i närhet till havet där man kan hålla en bröllopsfest. Helst i göteborgstrakten men Kungsbacka och åt varbergshållet går också bra. Vi ska gifta oss 2014 och vill ha ett bröllop som går åt det lantliga bohemiska hållet. Här är en inspirationsbild på hur jag har tänkt det. Skriver på mobilen så är lite svårt att beskriva mer detaljerat. Hoppas på tips!!
    Vi är på jakt efter precis samma sak! Så puffar också på detta! Någon?!
  • Angelica och Engin

    lekhuset Nääs slott är jättefint där gifter vi oss =) nära till vattnet med.

     


  • annaj

    Jag är också nyfiken på kostnad av Nääs lekhuset. Ser dyrt ut! Tack för tipsen, jag tar tacksamt emot fler ;)

  • Malin4900

    Finns ett catering företag i billdal, utsökt mat, de har en fin lokal. Tror det heter stora mossudden eller något liknande. Kolla utsöktmat.se

  • Angelica och Engin
    LillaLi skrev 2013-06-08 08:32:29 följande:
    Nyfiken på kostnad för Lekhuset...
    Hej 

    kostar 10 000:-  att hyra å sen måste man ta mat från restaurangen nääs slott. ligger på 345 p.p till 645.-

    allt från buffe till 3 rätters och tårta.
     
  • Pillan

    Finns ju kajskjul 8 i Göteborg. Ingen aning om vad det kostar men vi hade en tillställning med jobb där...

Svar på tråden Bröllopsfest i gammal lada i Göteborg, Kungsbacka eller Varberg